- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Intern
Ultimele stiri din Intern
-
Opel a deschis comenzile pentru noul Frontera în România. SUV-ul de clasă subcompactă are un preț de pornire de 22.400 euro în țara noastră. (22.11)
-
Potrivit celui mai nou raport al Asociației Constructorilor de Automobile din România, producția auto din țara noastră a avut parte de o creștere de 19% în luna octombrie. Creșteri au fost înregistrate și raportat la ultimele 10 luni. (22.11)
-
Primăria Brașov a interzis oficial trotinetele de închiriat în tot orașul. Serviciile de închiriere a trotinetelor nu vor mai funcționa în Brașov pentru o perioadă nedeterminată. (20.11)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Noul Opel Frontera poate fi comandat în România: start de la 22.400 euro
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Ioniq 9 este aici: cel mai avansat SUV al mărcii are autonomie de 620 km
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Prețuri noua Skoda Elroq în România: start de la 35.000 euro
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Iată câştigătorii ediţiei 2010 a concursului "Cel mai 4x4"
Si eu eram de parere ca Touareg 2 este cea mai buna in off-road, dintre modelele participante!
Tiguan/Yeti nu ah ?
Suzuki -ul ala antic ... cand vom scapa oare de el ?
Comparati Touareg cu land cruiser?
Toate modelele au trecut prin testul de şosea.
Land Cruiser nu a fost prezent la această competiţie.
@LauCatalin
Dacă asta ai înteles tu din text, te invit să mai citeşti odată..
@edi80
Am testat doar modelele prezente, care au venit în funcţie de disponibilitatea importatorilor şi a dealerilor.
X1 nu a intrat în off-road pe acelaşi traseu cu Touareg, ci a fost testat alături de celelalte modele din segmentul său pe un traseu off-road mai puţin dur, dedicat acestui segment.
Duster a intrat pe acelaşi traseu cu Touareg şi celelalte modele din segmentul respectiv în scop demonstrativ - performanţele sale din acea demonstraţie neavând o pondere în nota finală.
1.Nu s-a vrut participarea lor.
2.Nu au vrut sa participe cunoscand capabilitatea si impartialitatea (lipsa) organizatorilor.
Si analizam doar timpul scos timpul scos si ''damage''-ul general.
Masini de fabrica.
L.C.
Titul zice "Cel mai 4x4", adică dintre toate maşinile prezentate (în clasele lor), se va găsi maşina care are cea mai bună performanţă pe alt teren decât asfalt. De aceea nu ştiu ce caută între criterii acceleraţia pe şosea, stabilitatea pe şosea etc. aspecte neconcludente pentru "Cel mai 4x4".
Ar fi contat dacă asfaltul era ud, sau dacă ar fi fost acoperit cu gheaţă sau zăpadă, ceea ce nu a fost cazul.
Revenind la condiţiile de aderenţă (gheaţă, noroi, zăpadă), acestea contează enorm la aprecierea comportamentului maşinii, deci testul nu este despre "Cel mai 4x4", ci "Cea mai capabilă maşină pe teren neamenajat/accidentat".
Având în vedere criteriile de departajare (menţionate mai sus)nici acest lucru nu este concludent.
Sunt absolut convins ca L200 nu vine cu AT-uri din fabrica. Nu sunt niste cauciucuri bune pt off-road in adevaratul sens al cuvantului, DAR sunt superioare oricarui alt cauciuc prezent in acest test.
Si pt toti desteptii care fac misto de Jimny... ia uitati-va cum flexeaza in ravena aia si uitati-va la celelalte. Nu, nu am Jimny, dar stiu cu ce se mananca off-road-ul si Jimny pe mana unui cunoscator si cu niste cauciucuri potrivite, face minuni in teren.
Imi place textul articolului, adica, X1 a fost cel mai bun on road, celelalte modele au punctat la confort sau calitate, dar Audi a fost declarat castigator! Nici macar un motiv nu este scris, doar ca ceilalti au punctat mai bine la alte capitole. Penibil.
Realizezi că juriul a fost format din mai mulţi indivizi, iar juriul şi organizatorii sunt două entităţi diferite.
Nu trebuie să îţi justific eu faptul că Audi Q5 a câştigat la categoria lui. A fost votat de 7 din 10 membri ai juriului - conform comunicatului de presă.
Votul este secret, deci nu poţi să afli cine pe cine a votat. Mai mult decât atât, nici eu nu ştiu cu cine au votat ceilalţi, deci nu am cum să te lămuresc în această privinţă.
@ignis
Cât despre asfaltul ud, umed, cu zăpadă, noroi şi alte condiţii de drum - nu putem controla vremea.
Ne-am prezentat la faţa locului, aşa a fost vremea şi am condus pe traseul stabilit de organizatori.
Repet, nu noi am organizat concursul, ci am făcut parte din juriu, la fel ca în anii trecuţi.
Criteriile de departajare sunt prezente acolo exact pentru scopul enunţat de numele lor.
Sunt multe modele capabile în off-road, dar câte se comportă bine pe şosea? Cum sunt ele din punct de vedere calitativ? etc.
1. doar cateva modele erau 4x4 in adevaratul sens
2. trebuia numit "Cel mai tare SUV"
3. se vede clar ca a fost un concurs de promovare sustinut de o reprezentanta auto
4. cei de la automarket trebuie sa accepte si criticile ca doar nu sunt ei cei mai buni jurnalisti(daca acesta este jurnalism,ma apuc si eu de meseria aceasta)
5. nu poti spune ca Duster este cel mai tare 4x4
6. si am condus unele modele din respectivul test si altele le-am vazut prin teren accidentat, pe la mall si am citit despre ele pe site-uri din domeniu auto, nu blog-uri precum automarket.
Cand pretinzi ca esti cineva in domeniul auto si mai ales pe online, este recomandat sa faci in asa fel sa accepti critica si sa dai ce este mai bun(din toate punctele de vedere).
Unde este profesionalismul?
Este de ajuns sa il vad pe domnul Vardie si sa imi pun intrebari in privinta desfasurarii.
Un exemplu este tocmai modul in care s-au facut categoriile, care nu par sa aiba niciun fel de logica si in care sunt puse la gramada masini din clase diferite.
Legat de Categoria Off-roader este ca si cum am spune ca o sa alergam la maraton, dar de fapt noi alergam 100m garduri si la sfarsit dam premiul de cel mai bun maratonist.
probabil din masinile prezente acestea au meritat sa castige.
problema mea e ca lipsesc la toate categoriile jucatori importanti, nu stiu din ce motive dar lipsesc!
printre ei enumar:
cat SUV: Yeti, Tiguan, Kia Sportage, Hyundai, Citroen, Subaru, Opel, Chevrolet, multi alti...
Preumium SUV: Mercedes ML, Volvo XC90, Range Rover, americanele, ....
Pick-UP: Ford, Subaru, Land Rover, ....
OFF-Roader- masinile din concurs nu fac fata la un adevarat off-road. parerea mea e ca cele mai adevarate sunt in ordinea urmatoare:
1. Land Rover Discovery
2. Mercedes G Klasse
3. Lada Niva-este singura care vine cu anvelope de off-road in standard
4. Toyota Landcruiser
5. Suzuki Jimny
pe unde urci cu aceste masini celelalte doar viseaza.
restul sunt doar SUV-uri incluzand tuareg, Q7,
Asta arata corecitudinea concursului, adica nu se stie cine a luat "spaga".
Poate sa castige oricine dar asta nu reflecta realitatea de concurs 4x4.
In ceea ce priveste articolul VARZAAA!!!