Hyundai şi Kia vor merge pe strategii diferite de design
Anunţarea planului de extindere a gamei Hyundai vine după ce marca din Coreea de Sud aniversează şase milioane de unităţi vândute în Europa în întreaga sa istorie.
Cota de piaţă a mărcii a atins 3.5% în Europa anului 2013, iar cei de la Hyundai vor să ajungă la cinci procente în Europa până în 2020. În urmă cu şase ani, cei de la Hyundai obţineau o cotă de piaţă de 1.8 procente în Europa. Succesul companiei a fost motivat de schemele de înnoire ale parcurilor auto derulate în Europa, condiţiile avantajoase de finanţare pentru unele modele şi eforturile susţinute de a creşte loialitatea şi satisfacţia clienţilor, explică şeful Hyundai Europe.Hyundai Genesis, berlina mare a coreenilor, a primit o nouă generaţie
Hyundai este pe val în Europa, având o cotă de piaţă de şase procente împreună cu cei de la Kia. Cu toate că vânzările Hyundai au scăzut cu 0.7 procente de la începutul anului în raport cu aceeaşi perioadă a anului trecut, cei de la Hyundai sunt departe de scăderea pieţei, de patru procente.Via Autocar
Comentarii (3)