Hyundai cunoaște apetitul publicului european pentru motorizările diesel, o preferință care stă în picioare chiar și după scandalul emisiilor în care a fost implicat Volkswagen.
Prin urmare, constructorul coreean caută să le ofere viitorilor săi clienți o gamă de unități diesel destul de variată. Așa se face că propulsorul 1.7 CRDi va fi declinat într-o nouă versiune de putere, de 141 de cai, regăsită și pe fratele sedan Hyundai i40. Agregatul coreenilor dezvoltă un cuplu de 340 de Nm, suficient pentru o mașină din acest segment.
Momentul motor este exploatat cu ajutorul unei transmisii automate cu dublu ambreiaj, cu șapte rapoarte. Aceasta ajută crossover-ul asiatic să ofere un consum mediu de numai 4.9 litri/100 de kilometri.
Noul motor diesel va fi disponibil pe aproape toate piețele europene, prețul său fiind fixat la 27.500 de euro pe piața din Germania.
Sunt pe cai mari astia de la hyundai- kia !!!