Hyundai crede în viitorul mașinilor alimentate cu hidrogen și vrea să investească în producția de pile de combustie pentru acestea.
Asiaticii au anunțat că vor construi o fabrică de pile de hidrogen, urmând să decidă, în acest an, dacă noua uzină va fi construită în Coreea de Sud sau într-o altă locație.
Viitoarea fabrică va produce anual circa 100.000 de sisteme fuel-cell, începând din 2024, potrivit datelor Hyundai.
În prezent, constructorul sud-coreean are o capacitate anuală de 12.000 de pile pentru mașinile alimentate cu hidrogen.
Via Reuters
CNG e un combustibil fosil care prin arderea oxigenului degaja in atmosfera dioxid de carbon, cunoscut ca si gaz de sera si care contribuie la incalzirea globala...
HIDROGENUL este obţinut astăzi (,comercial industrial) din GAZ METAN şi ABUR ! În peste 95% din cazuri !!!
Poţi să cauţi în toate comentariile mele, că am scris şi formula chimică.
Dacă ar fi pentru industria auto, cei din industria petrolului şi gazelor ABIA AŞTEAPTĂ o mântuire mincinoasă care să zică că hidrogenul este verde dar să fie produs tot de ei din gaz metan !
Culmea este că dacă ai maşină direct ICE pe gaz metan este mai verde decât cea pe hidrogen.
Daaaa dacă ar fi din electroliză dar nu este...
Vinzi energia direct şi ai profit mai mare.
Ecuaţia economică opreşte această dezvoltare.
Este doar o chestiune de timp.
Dar curentul electric nu trebuie transportat de la sistemul de producție până la stația de încărcare, doar hidrogenul??
Sau curentul electric zboară așa prin aer până la stația de încărcare??
Lasă-l, Edikkk este în lumea lui, el știe una și buna... o ține numai pe a lui, din păcate suferă de spălare pe creier. :))))
In schimb hidrogenul il muti de la fabrica la consumator cu o masina, care este mai speciala, avand in vedere ca nu il poti stoca in orice recipient. La fel si statia unde alimentezi trebuie sa respecte niste norme sa nu sara sandramaua in aer... ma rog... nu stiu de ce ma agit
"Mințile luminate discută idei, mințile mediocre discută evenimente, iar mințile mici discută oamenii."
Eleanor Roosevelt
Chestia cu jignitul personal vă arată caracterul.
Trist.
Iubitor de diesel fanatic dar şi... pe deasupra.
PS uite asta poate te mai înveseleşte
https://youtu.be/AB08HKqgnsI
Mi se pare ca tu esti amuzant. Retelele electrice actuale nu-s proiecate in asa fel incat, sa suporte si alimentarea tuturor masinilor, daca se ajunge ca toate masinile sa fie electrice. Vei fi nevoit sa-ti schimbi liniile electrice actuale sau sa adaugi linii separate, care te costa. Pt ca se va ajunge la supraincarcarea retelei si la caderi de curent.
Plus va necesita posturi de transformare noi, care iarasi costa bani.
La mine in comuna, in cartierul nou de vile, curentul se intrerupe des, pt ca exista un post de transformare slab, care nu face fata consumului, E, ce faci in situatia cand mai ai nevoie si de o statie de alimentare a masinilor electrice, sau fiecare localnic isi va incarca masina in propriul garaj, mai ales daca se intampla si simultan?? Normal ca va fi nevoie sa se schimbe postul de transformare.
Sa nu mai zic ca va fi nevoie si de bransament trifazic, care iarasi te costa. Eu de ex. ca sa-mi incarc masina in garaj, voi avea nevoie de un bransament trifazic, care ma costa.
Sa nu mai zic ca, curentul trifazat este mai scump decat cel monofazat, deci automat si factura la curent va fi mai mare.
Habar n-ai de electricitate, dar stii sa vorbesti de masini electrice.
În zona mea este ~ 1000 lei (o mie lei) .
Ce tot vorbeşti că nu face faţă reţeaua, că etc???
La fiecare se calculează consumatorii şi reţeaua de distribuţie se adaptează la cerere.
Toată reţeaua naţională poate suporta cu foarte mare uşurinţă cererile.
Creată în timpul comunismului unde erau consumatori foarte mari, azi dispăruţi.
Combinatul siderurgic de la Galaţi avea 6 furnale acum mai are doar unul funcţional, 4 distruse dărâmate, inclus fabrica de cocs şi fabrica de oxigen
Nu are oraşul Galaţi maşini electrice care să ajungă la consumatorii electrici dispăruţi.
Mai documentează te.
Da, de calculează cosumatorii, dar ce faci în situația în care postul de transformare pt un cartier a fost calculat în așa fel încât nu a fost luat în calcul o stație de încărcare, sau nu a fost luat în calcul faptul că oamenii își vor încărca mașinile în curte.
Poți fii sigur că acel post de transformare nu va suporta consumul respectiv, și va fi nevoie de ai mării capacitatea.
Ti-am zis, la mine în cartier cade destul de des curentul, pt că atunci când a fost pus postul de transformare, nu au fost luate în calcul faptul că cartierul se va mării așa de mult, și implicit și consumul. Să numai zic că, mulți au centrală electrică, și când pornesc centralele, se întrerupe curentul.
Distribuitorul caştigă mai mult la consum mai mare şi pierde la penele de curent.
Eu nu ştiu ce spui, dar cred că minţi.
Da, eventual pot fi pene de curent, dar mereu reţeaua este îmbunătăţită ca să nu fie evenimente. Nu aceleaşi.
Dar ţi-ai tras deja trifazat şi nu ai reuşit?
Ţi-ai tras trifazat şi ştii deja cât te costă?
Foloseşti deja şi ai pene de curent în fiecare zi?
Ce draq dle... aşa cu drobu de sare???