Hyundai vrea propriul rival pentru Audi TT
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Salonul Auto de la Sydney a fost un bun prilej pentru noi declaratii din partea constructorilor auto. De aceasta data a fost randul coreenilor de la Hyundai care au luat cuvantul prin intermediul lui Rapahael Bretecher, manager general al departamentului de design european.
Bretecher a declarat ca doreste sa creeze un model iconic care sa fie identificat cu brandul coreean, insa planurile sale nu se intersecteaza cu cele ale companiei, Hyundai axandu-se in acest moment pe profit. Bretecher a dat ca exemplu sportivul Audi TT care inglobeaza intreaga filosofie de design a constructorului din Ingolstadt. Singura problema cu care se confrunta designerul coreenilor este acceptul conducerii de a construi un asemenea model.
Bretecher si-a exprimat si dorinta de a crea un look uniformizat, global pentru toate modelele Hyundai. Pentru a sustine aceasta afirmatie, Bretecher a oferit ca exemplu conceptul Veloster, un exercitiu de design care ar putea defini o viitoare linie pentru modelele Hyundai.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
John Elkann, președintele Stellantis, nu este de acord cu tarifele impuse de președintele american Donald Trump și nici cu normele de poluare foarte stricte impuse de Uniunea Europeană. El spune că industria auto este amenințată din cauza acestor două reglementări. (16.04)
-
Audi a anunțat un nou proiect prin care vrea ca vechile mașini de curse ale sale să ajungă în mâinile unor colecționari privați. Pentru început, Audi a scos la vânzare un prototip cu care a concurat în Campionatul Mondial de Anduranță și o mașină care a luat startul în seria DTM. (04.04)
-
Porsche marchează 75 de ani de la începutul producției de automobile la uzina sa principală din Zuffenhausen. Primul model produs la această uzină a fost 356, care este și primul model al mărcii. (02.04)
-
Noul Audi A6 Sedan: cel mai aerodinamic Audi de serie cu motoare termice
-
STUDIU: Mașinile electrice, mai fiabile decât termicele
-
Acesta este noul Subaru Outback: două motorizări cu până la 260 CP
-
Noul Volvo S90 facelift: display central de 11.2 inch și versiune PHEV cu 80 km autonomie electrică
-
Viitoarea Mazda MX-5 va primi un motor aspirat natural mai mare
Legea evolutiei.
Hyundai sa cotat dpdv calitativ mult deasupra la Audi, MBZ sau BMW.
Europeni trebuie sa mai lase performantele deoparte ca benzina e scumpa si sa invete sa faca masini fiabile si la preturi reale ca altfel le dau asiatici bataie la fund.