Esential
200 | de cai putere ar urma să dezvolte cea mai puternică versiune a lui Hyundai Veloster. |
200 | de cai putere ar urma să dezvolte cea mai puternică versiune a lui Hyundai Veloster. |
Hyundai se pregăteşte intens pentru ediţia de anul acesta a Salonului Auto de la Los Angeles. Sud-coreenii vor să expună în faţa publicului american versiunea de serie a apreciatului Veloster Concept, prezentat în urmă cu doi ani la Salonul de la Paris.
Modelul cu trei uşi vine să înlocuiască modelul Coupe pe Bătrânul Continent şi vechiul Tiburon în Statele Unite. Asiaticul va propune un look diferit de cel al predecesorilor, cu linii regăsite deja în filosofia de design a brandului sud-coreean. Noutatea absolută va fi reprezentată însă de trasarea inegală a portierelor, una dintre ele fiind mai lungă decât cealaltă, pentru a uşura accesul în habitaclu.
Hyundai are planuri mari pentru Veloster, coupe-ul urmând să ţintească publicul unui model european, care se bucură deja de un imens capital de imagine: Volkswagen Scirocco. Pentru a putea da piept cu neamţul, Hyundai va introduce sub capota coupe-ului său un motor de 1.4 litri şi 170 de cai putere, dar şi un vârf de gamă de 1.6 litri şi 200 de cai putere, echipat cu injecţie directă.
via | autoblog
2.0 TSI DSG6 200CP
Hyundai va introduce sub capota coupe-ului său un motor de 1.4 litri şi 170 de cai putere, dar şi un vârf de gamă de 1.6 litri şi 200 de cai putere
On topic sa auzim numai de bine de la mici industriasi din Koreea, si la mai multe modele.
PS G. nu este de la George din imaginatia te pune n dificultate.
In plus esti complet depasit:
1) Pe Scirocco exista doar 2.0 TSI de 210 cp de un an de zile
2) Motorul ala care e de fapt TFSI e un super motor si e de ani de zile considerat un motor etalon atat pentru performante, fiabiliate cat mai ales posibilitati de tunning. Intreaba un fan BMW (sa zicem) ce motor vw ii place si ti-l va indica pe asta fara ezitare.
3) 1.4 TSI e Best Engine of The Year
Trage si tu concluziile.
off: vezi ca VW are 1.4 TSI de 178 de ceva vreme...
Pana sa ajunga langa Sciro, trebuie sa intre in plutonul fruntas unde sunt vreo 5-6 jucatori.
Pana acum numai garagara si motoare pe hartie.
Poze chestii are cineva ?
Daca e sa vina cu motoarele alea in 2014 nici ceilalti nu o sa stea pe loc sa-i astepte
http://www.automarket.ro/masini-noi/volkswagen/scirocco-625/
Daca esti atat de limitat incat singura ta singura sursa de informatii este Autormarket si nu poti macar sa intri pe siteul oficial, iti arat eu unde poti sa vezi ca am dreptate si ca esti cam paranoic:
http://www.automarket.ro/stiri/volkswagen-eos-si-scirocco-vor-primi-motorul-lui-golf-gti-26403.html
Ca sa nu mai vorbesc ca motorul asta era disponibil cu cateva luni inainte de a aparea stirea pe automarket.
Vezi ca si peugeot a scos 200 de cai din 1.6, dar a pierdut toate comparativele cu 2.0-ul de la vw deci nu are relevanta care are motorul mai mic... Ca sa stii si tu, vw are 2.0 210 cai si 1.4 180 cai, motorul de pe polo GTI. Nu au interes sa il puna pe cel de 180 pe scirocco din ratiuni de marketing. Daca nu le intelegi singur ti le pot explica in alt post.
vw face masini bune. Ca o sa fie in totdeauna carcotasi care o sa caute nod in papura asta e altceva..doar traim in romania unde toti sunt experti...mai ales la dat din gura. Dar asa prost cum e vagul a ajuns nr:1