Cu excepţia SUV-urilor, Hyundai şi-a construit întreaga strategie pentru modelele sale pe baza seriei iXX, prin care segmentul de piaţă este uşor de identificat: Hyundai i10 este o maşină mică de oraş, i20 este un model subcompact, i30 apare în segmentul compactelor, în timp ce i40 este o maşină de clasă medie.
Această politică nu a avut însă un succes major pe pieţele principale din Europa şi Statele Unite, iar constructorul sud-coreean a decis să renunţe la această denumire.
"Seria i nu va mai fi adoptată la nivel global. Nu a avut succes în Europa, iar americanilor nu le place. Acestea sunt pieţele majore care dictează piaţa, aşa că la nivel global este puţin probabil că seria i să supravieţuiască", spune Scott Grant, Chief Operating Officer al filialei australiene a Hyundai.Viitoarea generaţie a compactei i30 va fi probabil ultima care va purta acest nume. Aceasta va fi lansată cu ocazia Salonului Auto de la Paris de la sfârşitul lunii septembrie.
Pentru moment nu este clar ce nume vor purta modelele Hyundai în viitor, însă cel mai probabil va fi vorba despre nume proprii. Sud-coreenii folosesc în prezent nume proprii pentru SUV-uri, aşa cum este cazul lui Tucson, Santa Fe sau Grand Santa Fe.
Via GoAuto
Daca o sa le denumeasca pe toate TDI o sa se vanda ca painea calda. =))
@Florian Anghelescu
https://www.youtube.com/watch?v=YpPNVSQmR5c
Nu prea am inteles ce masura Martin, probabil ii s-a parut ceva neregula.