Hyundai va reduce media emisiilor de CO2 la 127 g/km pana in 2012
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Amenzile tot mai mari pentru depasirea normelor de poluare ii determina pe marii constructori sa investeasca masiv in tehnologii care sa reduca media emisiilor de CO2. Hyundai este unul din constructorii care s-a conformat noilor obligatii si promite reducerea mediei emisiilor de CO2 pana in 2012.
Grupul coreean anunta o reducere cu 40 de g/km a mediei emisiilor, pana la 127 g/km. Coreenii promit un progres important la acest capitol prin utilizarea unei noi game de motoare ecologice, prin vanzarea mai multor versiuni diesel eficiente si prin implementarea unor tehnologii noi de reducere a consumului.
Hans van Gent, directorul departamentului de planificare a produselor, a declarat ca grupul Hyundai-Kia intentioneaza sa se plaseze sub limita de 130 g/km pana in 2012 cu intreaga sa gama. Coreenii nu vor sa mai plateasca nici o amenda pentru emisii prea mari.
Primii pasi in acest sens vor fi facuti chiar de anul viitor, Hyundai urmand sa introduca sistemul "Stop an Go", ca dotare standard pe majoritatea modelelor sale: i30 1.4 litri iBlue, i20 si i10.
Daca lucurile merg bine iar Hyundai si Kia depasesc cu bine criza economica, coreenii si-au fixat un obiectiv ambitios, acela de a obtine o medie sub limita fixata de UE de 95 g/km pana in 2020.Hyundai a demonstrat tuturor ca are planuri mari pentru segmentul vehiculelor ecologice, odata cu lansarea proiectului Ultra Low Carbon Emissions Vehicle, un concept care emite doar 87 g/km multumita combinarii formelor aerodinamice, cu o caroserie din fibra de carbon si panouri solare pentru functionarea instalatiei de aer conditionat. Implementarea unor asemenea tehnologii ar creste insa foarte mult pretul modelelor Hyundai si Kia, ceea ce nu ar fi in conformitate cu segmentul caruia se adreseaza cele doua branduri.
via | 4wheelsnews
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Mediu
-
Parlamentul European a aprobat oficial noile norme de poluare Euro 7. Noile norme vor introduce limite de emisii de particule rezultate din frâne și anvelope, precum și cerințe minime de performanță pentru durabilitatea bateriei în cazul vehiculelor electrice. (14.03)
-
Parlamentul European a aprobat oficial noile norme de poluare Euro 7, care sunt acum mai blânde față de propunerea inițială. Astfel, noile norme revizuite sunt acum mai apropiate de actualele norme Euro 6. (10.11)
-
Potrivit noilor teste GreenNCAP, Dacia Spring este cea mai eficientă mașină electrică din Europa pe perioada de producție și de utilizare. Mai mult, același test relevă că Ford Puma este mașina cea mai prietenoasă cu mediul la nivel european în clasamentul mașinilor cu motoare termice. (27.03)
- FOTOSPION: Primele imagini cu noua Dacia Jogger facelift
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Interviu cu Sebastien Loeb, legenda vie din WRC: "Dacia mi-a dat șansa să îmi trăiesc, în continuare, pasiunea"
- Exemplar unicat Lamborghini Revuelto Opera Unica: aplicarea vopselei a durat 480 de ore
- Gigant
Comentarii (0)