Companiile de tehnologie au dezvoltat asistenți vocali destul de avansați în ultimii ani, iar cei mai cunoscuți sunt Siri (lansat de Apple), Google Assistant sau Amazon Alexa.
Constructorii auto au început să-i integreze în mașini, însă alți producători preferă să dezvolte proprii asistenți pentru a avea un control mai bun asupra funcțiilor. Cel mai nou exemplu în acest sens este Hyundai, care va prezenta la târgul de tehnologie Consumer Electronics Show (CES) de la începutul lunii ianuarie propriul său asistent, Intelligent Personal Agent.
Acesta va cunoaște în prima fază doar limba engleză și va fi activat prin comanda vocală "Hi, Hyundai" și va permite șoferilor să realizeze un apel telefononic, să trimită mesaje sau să verifice vremea prin simple mesaje vocale.
De asemenea, șoferul sau pasagerii vor avea acces facil la diverse funcții ale mașinii, cum ar fi sistemul de climatizare. În plus, Hyundai susține că sistemul este capabil să anticipeze nevoile șoferului prin furnizarea de informații despre următoarele întâlniri din calendar și chiar îți va sugera o oră de plecare în funcție de condițiile din trafic.
Nu în ultimul rând, șoferul va avea posibilitatea de a dicta mai multe comenzi într-o singură frază.O versiune simplificată a sistemului va fi disponibilă în 2018 pe noua generație a modelului electric cu alimentare cu hidrogen înainte de o lansare propriu zisa în 2019 pe numeroase alte modele.
Via Hyundai
Comentarii (1)