Hyundai va investi 12.2 miliarde de dolari în cercetare în 2012
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Hyundai Motor Group a anunţat că va investi 12.2 miliarde de dolari în cercetarea şi dezvoltarea noilor modele. Concernul sud-coreean deţine mărcile Hyundai şi Kia, aşa că ambele divizii ale Hyundai Motor Group se vor bucura de această investiţie. Suma anunţată de oficialii Hyundai Motor Group include şi fondurile necesare îmbunătăţirii uzinelor Hyundai/Kia la nivel global, în măsura în care va fi cazul. Pe lângă investiţiile anului 2012, Hyundai a anunţat şi prima estimare de vânzări la nivel de concern – şapte milioane de unităţi. Aşteptările de vânzări ale coreenilor sunt cu şase procente mai mari peste rezultatele din 2011, marcând o premieră pentru un constructor obişnuit cu vânzări în creştere cu mai bine de 10 procente de la an la an.
În 2011, Hyundai Motor Group a vândut 6.5 milioane de unităţi la nivel global, ambele mărci ale concernului având rezultate bune. Coreenii consideră că ar fi putut avea rezultate mai bune dacă nu erau limitaţi de capacitatea de producţie, multe uzine Hyundai/Kia lucrând la capacitate maximă în 2011, iar livrările au fost întârziate din cauza imposibilităţii de a produce suficiente propulsoare în unele fabrici. Circa 2.6 miliarde de dolari vor merge la fabricile existente ale concernului din Coreea de Sud.
Dezvoltarea noilor modele ecologice va fi accelerată graţie unei infuzii de 4.4 miliarde de dolari.
Oficialii concernului nu au dezvăluit numărul de modele pe care le vor lansa în cadrul următorului an şi nici intenţiile în materie de emisii de CO2 la nivel de grup. Creşterea procentuală a investiţiei Hyundai în noile modele în 2012 faţă de anul precedent este de 15.6 puncte.Via | AutomotiveNews (înreg.)
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Ovalul Albastru a fost nevoit să emită o rechemare pentru mai mult de 240.000 de modele SUV Ford și Lincoln. Problema ar avea legătură cu centurile de siguranță. (22.02)
-
Maserati a folosit Concursul Internațional de Eleganță St. Moritz pentru a prezenta o versiune entry-level a modelului GranCabrio, precum și un model unicat bazat pe GranCabrio Trofeo. Acesta din urmă, cunoscut sub numele de ICE, a fost creat prin programul de personalizare Maserati Fuoriserie. (22.02)
-
În încercarea de a reduce costurile suplimentare, Mercedes-Benz a anunțat că va introduce mai multe modele termice decât electrice în viitorul apropiat. (21.02)
-
Noua Dacia Duster Redust Sport: versiune tunată cu preț de peste 50.000 euro
-
Noul Volvo XC60 facelift: sistem multimedia mai rapid și materiale noi la interior
-
BYD va produce mașini electrice în Europa din octombrie
-
Primele imagini cu noul Mitsubishi Grandis, fratele geamăn al lui Renault Symbioz
-
Aceasta este noua Kia EV4: debutează în 27 februarie, în variantă hatchback și sedan
Comentarii (2)