Hyundai va crea un brand premium, rival pentru Infiniti şi Lexus
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Succesul de care se bucură rivalii japonezi de la Nissan şi Toyota cu diviziile lor de lux a stârnit invidie, dar şi noi provocări pentru ceilalţi constructori prezenţi în segment. Hyundai intenţionează să ofere o replică pe măsură diviziilor Infiniti şi Lexus, primul pas urmând să fie făcut chiar în următorii trei ani.
Conglomeratul asiatic îşi doreşte un brand premium, capabil să ţină piept japonezilor şi să aducă pe piaţă o gamă nouă de modele. Potrivit primelor informaţii, Hyundai intenţionează să folosească noua divizie pentru a lansa coupe-ul Genesis pe piaţa din Marea Britanie şi mai apoi în toată Europa.
Modelul sportiv va testa practic reacţia publicului de pe Bătrânul Continent la ideea unei mărci de lux coreene, pregătind terenul pentru alte două modele importante. Dacă primirea va fi una călduroasă am putea vedea în gama de lux Hyundai o berlină medie şi un sedan vârf de gamă, poziţionat în segmentul lui Lexus LS.
Dacă totul va decurge conform planului primele produse premium al sud-coreenilor vor ajunge pe străzile europene în 2013.
via | autoblog
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Hyundai in Romania
-
Hyundai Elantra Preţ: 17.284 - 23.524 €
-
Hyundai Grand Santa Fe facelift Preţ: 49.341 - 50.575 €
-
Hyundai i10 facelift Preţ: 12.588 - 13.153 €
-
Hyundai i20 Active facelift Preţ: 17.124 €
-
Hyundai i20 facelift Preţ: 12.822 - 17.124 €
-
Hyundai i30 (2016 - prezent) Preţ: 16.172 - 37.045 €
-
Hyundai i30 Fastback Preţ: 20.575 - 24.026 €
-
Hyundai i40 CW facelift Preţ: 28.564 - 30.964 €
-
Hyundai i40 facelift Preţ: 25.204 - 30.004 €
-
Hyundai Ioniq Hybrid Preţ: 26.168 - 29.143 €
-
Hyundai Kona Preţ: 21.146 - 29.119 €
-
Hyundai Santa Fe Preţ: 53.181 €
-
Hyundai Tucson Preţ: 23.518 - 37.917 €
Ultimele stiri din Autoipoteze
-
Mercedes nu are de gând să mai lanseze o nouă generație a modelului SLC și plănuiește să evite canibalizarea vânzărilor între SL și Clasa S Cabrio sau Coupe. (27.04)
-
Toyota se gândește să nu mai dea naștere unui înlocuitor pentru actualul Avensis. Piața sedanurilor medii scade vertiginos, iar japonezii își doresc mai mult un crossover. (18.10)
-
O companie de consultanță auto susține că după anul 2020, vânzările mașinilor autonome vor exploda. Creșterea segmentului va fi una foarte mare, urmând ca până în 2025 să găsim 21 de milioane de astfel de mașini pe stradă. (13.06)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
bravo lor daca-l pun in practica.
Hyundai a crescut mult in ultimii 10 ani, sanse sa aiba pretentii premium ar fi. Insa eu zic ca mai trebuie sa treaca cel putin 10 ani pana cand va fi dovedit ca Hyundai fabrica masini foarte fiabile si mai ieftine decat concurenta directa. Nu zic ca Hyundai face masini proaste (nici vorba de asa ceva), dar e nevoie ca piata sa isi dea seama de lucrul asta. Altfel Hyundai va ramane cu visul de a avea o marca premium sau mai, mai grav, sa lanseze acea marca, sa bage bani grei in ea si sa nu aiba profit.