Hyundai tinteste piata chineza cu Genesis
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
China este in prezent a doua piata auto ca marime si reprezinta un potential de dezvoltare imens pentru toti constructorii auto. De aceea, planurile Hyundai de acaparare a noilor piete se indreapta si spre China, unde constructorul coreean intentioneaza sa vanda viitoarea versiune de productie a conceptului Genesis.
Programat sa debuteze in aprilie anul viitor, sedanul Genesis va fi vandut cu un pret situat undeva la 50.000 de dolari, coreenii anticipand o cifra de vanzari de 3000 de unitati pe an. Planurile expansioniste ale constructorului coreean vizeaza si piata americana unde Hyundai estimeaza vanzari de 20.000 de exemplare pe an ale versiunii de productie Genesis.
Cu toate acestea, piata coreeana va fi prima din lume care se va bucura de viitorul sedan Genesis, asteptat sa debuteze in showroom-uri la sfarsitul acestui an.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Buick a anunțat că va lansa sub-brandul Electra pentru piața chineză. Electra va urma să lanseze 3 modele din categoria NEV (vehicule cu energie nouă). (23.04)
-
Mini își revizuiește planurile sale de electrificare din cauza ritmului prea mic al vânzărilor de mașini electrice. Motoarele termice vor face parte din ofertă și după 2030. (18.04)
-
Constructorul italian de automobile anunță un nou nivel de echipare de bază pentru SUV-ul Grecale. Acesta înlocuiește vechiul nivel GT și se numește chiar Grecale. Motorizarea este una mild-hybrid și oferă 300 de cai putere. (18.04)
-
Noul Volvo S90 facelift: display central de 11.2 inch și versiune PHEV cu 80 km autonomie electrică
-
Acesta este noul Subaru Outback: două motorizări cu până la 260 CP
-
Hyundai prezintă o nouă generație de motoare hibride: consum mai mic cu 45%
-
Renault a dezvoltat un sistem hibrid care poate fi montat în mașinile electrice
-
Noi detalii despre Mazda EZ-60: versiune cu motor termic pe post de generator
Comentarii (0)