Hyundai tinteste piata chineza cu Genesis
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
China este in prezent a doua piata auto ca marime si reprezinta un potential de dezvoltare imens pentru toti constructorii auto. De aceea, planurile Hyundai de acaparare a noilor piete se indreapta si spre China, unde constructorul coreean intentioneaza sa vanda viitoarea versiune de productie a conceptului Genesis.
Programat sa debuteze in aprilie anul viitor, sedanul Genesis va fi vandut cu un pret situat undeva la 50.000 de dolari, coreenii anticipand o cifra de vanzari de 3000 de unitati pe an. Planurile expansioniste ale constructorului coreean vizeaza si piata americana unde Hyundai estimeaza vanzari de 20.000 de exemplare pe an ale versiunii de productie Genesis.
Cu toate acestea, piata coreeana va fi prima din lume care se va bucura de viitorul sedan Genesis, asteptat sa debuteze in showroom-uri la sfarsitul acestui an.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Emblematicul producător italian de supercaruri Ferrari a anunțat astăzi că veniturile și câștigurile sale de bază vor crește cu cel puțin 5% în acest an, după ce și-a îndeplinit obiectivele pentru 2024. (04.02)
-
Potrivit unui nou studiu realizat de compania de consultanță Escalent, producătorii chinezi de automobile trebuie să reducă semnificativ prețurile mașinilor sale pentru a atrage clienți în Europa. (04.02)
-
Honda și Nissan și-au amânat planurile de fuzionare până la mijlocul lunii februarie. Inițial, cele două mărci trebuiau să dezvăluie aceste planuri la sfârșitul lui ianuarie. (04.02)
- Mazda prezintă o siglă nouă: prima actualizare majoră după 28 de ani
- Audi revine la vechiul sistem de denumire a modelelor
- Flexis, noua marcă înființată de Renault și Volvo, prezintă 3 modele utilitare electrice
- Simbioză
- Noul Renault Filante Record 2025: concept creat pentru a stabili noi recorduri de eficiență
Comentarii (0)