Hyundai tinteste piata chineza cu Genesis
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
China este in prezent a doua piata auto ca marime si reprezinta un potential de dezvoltare imens pentru toti constructorii auto. De aceea, planurile Hyundai de acaparare a noilor piete se indreapta si spre China, unde constructorul coreean intentioneaza sa vanda viitoarea versiune de productie a conceptului Genesis.
Programat sa debuteze in aprilie anul viitor, sedanul Genesis va fi vandut cu un pret situat undeva la 50.000 de dolari, coreenii anticipand o cifra de vanzari de 3000 de unitati pe an. Planurile expansioniste ale constructorului coreean vizeaza si piata americana unde Hyundai estimeaza vanzari de 20.000 de exemplare pe an ale versiunii de productie Genesis.
Cu toate acestea, piata coreeana va fi prima din lume care se va bucura de viitorul sedan Genesis, asteptat sa debuteze in showroom-uri la sfarsitul acestui an.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Ford Motor Company a anunțat o investiție de 4.4 miliarde de euro pentru a-și transforma operațiunile europene. Principalul scop este cel de a reduce costurile și de a-și crește competitivitatea pe continent. (11.03)
-
Porsche Automobil Holding SE este cel mai mare acționar din cadrul Grupului Volkswagen. Compania se așteaptă la pierderi de 20 de miliarde de euro pentru anul fiscal 2024. (10.03)
-
Competiția de design YouClip, în care 3 școli de design concurează pentru dezvoltarea unui nou accesoriu Dacia, se apropie de final. În competiție au rămas 4 proiecte, câștigătorul urmând să fie anunțat pe parcursul lunii martie. (10.03)
-
Adio, Ford Focus: producția va ajunge la final în luna noiembrie
-
Noul Subaru Forester a ajuns în România: start de la 40.850 de euro
-
Echilibru
-
Acesta este noul Volvo ES90: 700 km autonomie și versiune cu 680 CP
-
Șeful de design de la Volkswagen confirmă întoarcerea butoanelor fizice: "Este o mașină, nu un telefon"
Comentarii (0)