Hyundai Staria ajunge și în România: start de la 43.400 de euro

de Tiberiu Safta
Miercuri, 28.08.2024
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Hyundai Staria, noul monovolum al mărcii sud-coreene, este acum disponibil și în România. În țara noastră, prețurile noului model pleacă de la 43.400 de euro.

În 2021, Hyundai a prezentat oficial noul Staria, un monovolum cu 9 locuri, care aduce un design futurist și un motor hibrid. Inițial, modelul a fost lansat pentru piața din Coreea de Sud, însă a ajuns acum și în Europa și, implicit, în România. Noul model este acum disponibil și pe piața noastră într-o singură linie de echipare și o singură motorizare.

Mai exact, noul Hyundai Staria este disponibil în echiparea Premium și primește un motor hibrid de 1.6 litri care dezvoltă 215 cai putere. Astfel, monovolumul accelerează de la 0 la 100 de km/h în 10.2 secunde și o viteză maximă de 167 de km/h.

Noul Hyundai Staria primește și un portbagaj cu o capacitate de 831 de litri, un instrumentar digital de 10.25 inch și un ecran central pentru sistemul multimedia tot de 10.25 inch. Alte dotări incluse sunt: portiere glisante automate, climă pe 3 zone, hayon electric inteligent, volan încălzit, scaune încălzite, scaun reglabil electric în 8 direcții pentru șofer, încărcare wireless pentru telefon, sistem de menținere a benzii și sistem de evitare a coliziunilor frontale.

Prețurile noului Hyundai Staria în România pleacă de la 43.435 de euro.

via Hyundai

Comentarii (6)

  • Cătălin
    Noul? Pe bune?
    1 1
  • Daca vrei o alternativa la VW Sharan sau Mercedes V-Class, atunci Hyundai Staria trebuie luata in considerare. Nu am condus-o, insa in schimb am vazut-o de aproape si are o multime de dotari care sunt de clasa superioara. Calitatea m-a impresionat foarte mult.
    2 2
  • Banditos
    Pe cat e de futurist exteriorul pe atat de medieval e interiorul.
    5 2
  • Banditos
    Pe cat e de futurist exteriorul pe atat de batrancios si nepotrivit e interiorul. Am vazut si eu masina, in trecere, si prima impresie a fost...wow!
    5 0
  • Bine că Ford, WV, Seat etc au renunțat la monovolume. Folosesc ocazional un Odyssey, o încântare :)
    Revenind la Hyundai, nu mă încântă deloc exteriorul, cred ca puteau mult mai mult, Kia Sedona are un design mult mai reușit.
    2 1
  • Era si mai buna varianta de 2.2 crdi cu awd, dar na, prostilor nu le trebuie, ei trebuie electrificati si redusi la motoare de aspirator. Masina e super pentru ce ofera, imbinarile sunt foarte ok si confortul la drum lung e de clasa superioara, peste VW sau Ford. Am condus dieselul si e ce trebuie pentru mpv. Iar pe zapada awd ul a facut minuni. Dar na...astea nu mai sunt pentru Ro...Ciudata politica importatorului. Asa cum nu inteleg nici renuntarea la versiunile N line pentru gama I30.
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru