Constructorii auto pun un accent important pe dezvoltarea unor servicii bazate pe internet, ca parte a planurilor pentru a oferi funcții noi pentru șoferi și pasageri. Ultimul pe listă este Grupul Hyundai Motor, care include mărcile Hyundai și Kia, care a anunțat în această săptămână semnarea unui parteneriat cu Vodafone.
Ca parte a noului acord, Hyundai și Kia vor utiliza platforma Internet of Things a celor de la Vodafone pentru a oferi internet în mașinile comercializate în Europa. Pentru început, serviciile vor fi disponibile începând din 2019 în opt țări europene, și anume Marea Britanie, Germania, Franța, Spania, Italia, Norvegia, Suedia și Olanda.
Prin implementarea noului serviciu, clienții Hyundai și Kia vor avea acces în timp real la informații despre trafic, locurile de parcare disponibile sau locul în care se află mașina.
Hyundai și Kia oferă deja astfel de servicii pe piețele din Statele Unite, Canada și China prin intermediul unor parteneriate asemănătoare cu companii locale de telecomunicații.
Via Hyundai
Comentarii (1)