Cele două mărci sud-coreene și-au prezentat planurile pentru realizarea tranziției către o gamă completă de modele electrice până în 2030. În următorii 8 ani, Hyundai va lansa nu mai puțin de 11 modele electrice noi. Dintre acestea, 3 vor fi berline, 6 vor fi SUV-uri, unul va fi un vehicul comercial ușor, iar ultimul model este nespecificat, însă ar fi vorba despre "un nou tip de model".
Primul model electric nou se va numi Ioniq 6 și va debuta în acest an. Acesta va fi urmat de Ioniq 7 în 2024. Între timp, marca de mașini premium Genesis va lansa 6 mașini electrice noi. Două dintre ele vor fi berline, iar restul de 4 vor fi SUV-uri. La sfârșitul acestui an vom asista la debutul versiunii electrice a lui GV70. Din 2025, toate modelele Genesis vor fi electrice.
De asemenea, Hyundai și-a propus obiectivul de a vinde 1.87 de milioane de mașini electrice pe an până în 2030. Constructorul va investi și în dezvoltarea unui proces nou și mai eficient de fabricație. Centrul de inovație Hyundai din Singapore lucrează la o nouă platformă de producție centrată în jurul oamenilor. Odată ce tehnologia va fi dezvoltată complet, aceasta va fi adoptată în toate uzinele Hyundai din lume.
Pe lângă asta, din ce în ce mai multe mașini electrice vor fi construite în mai multe uzine din lume. Mai târziu în acest an, Hyundai va începe să construiască mașini electrice în Indonezia.
via Hyundai
Păi, în numai două articole consecutive, deja ni s-a conturat tabloul panoramic al lui Hyundai Motor Group. La urma urmei, de unde ştiu dumnealor cât vor vinde (până) în 2030?!? Au devenit cu toţii (e-)Baba Vanga?
dar cum lenea i-a fost mare, sta pe ajutor social si pierde vremea in targ punand intrebari aiurea.
Acum, ca si-au luat destule amenzi pentru prostit poporul cu televizorul, fac si ei ce fac altii: se indreapta catre electrificare si VAG si Mercedes si BMW.
Deci Dorele: de cand lumea si pamantul se fac declaratii: unii mint cu emisii de 40 de ori mai scazute decat in realitate (vezi ca amenzi au luat VAG, Mercedes si BMW), altii mint cu cifrele de vanzari (vezi BMW amendata pentru minciuni), altii nu fac recall, desi ar zeci de masini diesel (vezi BMW amendata pentru ca nu a facut recall la timp desi au luat foc multe pocnitori din astea).
Deci daca esti baiat destept, mai bine taci.
Ia da si tu exemple de ce amenzi au luat Kia, Hyundai, Volvo, Lexus si pentru ce?
Acum nu stiu daca e targ sau talcioc plin cu samsari, dar un lucru e cert: esti cum te-ai intrebat.
Eu ştiu prea bine că voi, băieţii cu irisuri albastre, aveţi răspunsuri pregătite “pentru orice eventualitate”, dar niciodată cumpănite îndeajuns…Fiindcă nu este nevoie să fii specialist auto, da’ nici ca voi, calificaţi în uzul informaţiilor şi pretinşi cunoscători în…orice (chiar dacă proprietate şi practică în acel…e-orice egale cu zero – în schimb, propagandă cu toptanul).
Nimeni însă nu vă atrage atenţia (n-aveţi, mă, psihologi angajaţi?!) că vă împotmoliţi în grotesc (nu doar în ridicol) cu aceleaşi repetiţii desuete şi…vădit germanofobe: Dieselgate, amenzi, date măsluite. Le-ai rostogolit pe-aci de sute de ori. Ori cumva ai impresia că am fi bătuţi în dovleac, adică n-am pricepe de la bun început la ce te referi?! Dar de! Agamiţă Dandanache de Automarket vrea să (se) folosească la nesfârşit de scrisoarea “delictuoasă”.
Ai auzit de comparaţie ca figură de stil? Ei, ce întrebare naivă pun şi eu. În cazul vostru, doar informaţiile “în sine” constituie proces de învăţământ.
Mai inflamabil decât…bateria litiu-ion (urmează cea…sodiu-ion, fiind apreciat sodiul pentru abundenţa din scoarţa terestră comparativ cu litiul, deşi, ca metal alcalin, manifestă aceeaşi reactivitate) nu este, deocamdată, nimic de prin universul auto.
Ca vor… nu ma mai impresionează. Toți vor astăzi electrice, mâine altceva.
Ca sa nu o mai “ardem” nici in trecut (amenzi, dieselgate, cifre trucate etc… cum zicea cineva… gata am înțeles si știam si dacă nu îmi spuneați unii dintre voi) si nici in viitor cu visele unora (ca sunteți in favoarea lor sau nu subscrieți)… care este realitatea?
Și nu cea doar din Norvegia, Olanda, SUA, Germania ci realitatea la nivel mondial.
Care este bugetul de achiziție a unei mașini noi sau SH? Care sunt criteriile actuale de alegere si ce ați alege voi astăzi dacă v-ați cumpara masina noua sau SH?
În afară de lătratul copy/paste si aceleași afirmații obosite din partea pasionaților de electrice văd arare ori (spre deloc) recunoașterea situație actuala sau opinii ancorate in realitate.
In momentul de față are vreunul din voi electrică ca singura masina?
Utilizează cineva transport in comun electric?
Ați văzut curieri cu electrice?
Ați văzut camioane electrice?
Știți foarte bine ca astăzi nu sunt sustenabile (economic, financiar), voi nu aveți electrice dar in continuu aceleași remarci… eu zic ca sunteți uzați moral si inutili aici si cel mai probabil in societate in general.
Eu vreau totul 100% reciclabil, 100% energie verde etc… dar văd si realitatea si fac ceva cu mine si cu cei pe care-i pot influența, învăț de la alții care au găsit soluții la situația mea șamd.
Spre surprindea voastră trenul, tramvaiul si metroul era deja electric ;)
Ia zi, asa cum nu vezi masini electrice pe drumuri, nu-i asa ca nu vezi nici cele 15 milioane de masini germane care imput milioane de plamani de vreo 10 ani incoace?
Ce-ti mai place sa iei apararea...
Apropos de luat foc de la baterii... Stii ca dieselul este trecut si recunoscut ca si cancerigen?
https://www.cancer.org/cancer/cancer-causes/diesel-exhaust-and-cancer.html
Deci cum stam?
Tot prost in talcioc ramai.