Hyundai se va retrage de pe piata din Japonia
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Coreenii de la Hyundai au decis sa se retraga din Japonia din cauza vanzarilor extrem de slabe de pe piata nipona. Toti cei 46 de dealeri Hyundai din Japonia vor fi inchisi si au primit deja notificari in acest sens. Hyundai activeaza pe piata din Japonia de opt ani, dar piata este prea selectiva pentru cei de la Hyundai, care au succes pe toate celelalte pietele pe care au activat cu exceptia celei din Japonia.
La nivel global, Hyundai a inregistrat o crestere de 7.2 procente la nivel global. Doar in Statele Unite ale Americii, cei de la Hyundai au inregistrat o crestere a vanzarilor de 4 procente. Japonia a fost dintotdeauna o piata dificila pentru Hyundai, constructorul coreean reusind sa vanda doar 15.095 de exemplare in cei opt ani in care a activat pe aceasta piata.
Potrivit celor de la Hyundai, producatorii mass-market au "viata grea" pe piata din Japonia. Piata automobilelor de masa din Japonia este relativ mica, iar marca sud-coreeana nu a reusit sa scape de stereotipul care o urmareste pretutindeni, cel care umbreste imaginea oricarui producator de automobile low-cost.
Singurul produs Hyundai care va mai fi disponibil in Japonia sunt vehiculele comerciale dezvoltate de producatorul sud-coreean.Via | AutomotiveNews (inreg.)
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Hyundai in Romania
-
Hyundai Elantra Preţ: 17.284 - 23.524 €
-
Hyundai Grand Santa Fe facelift Preţ: 49.341 - 50.575 €
-
Hyundai i10 facelift Preţ: 12.588 - 13.153 €
-
Hyundai i20 Active facelift Preţ: 17.124 €
-
Hyundai i20 facelift Preţ: 12.822 - 17.124 €
-
Hyundai i30 (2016 - prezent) Preţ: 16.172 - 37.045 €
-
Hyundai i30 Fastback Preţ: 20.575 - 24.026 €
-
Hyundai i40 CW facelift Preţ: 28.564 - 30.964 €
-
Hyundai i40 facelift Preţ: 25.204 - 30.004 €
-
Hyundai Ioniq Hybrid Preţ: 26.168 - 29.143 €
-
Hyundai Kona Preţ: 21.146 - 29.119 €
-
Hyundai Santa Fe Preţ: 53.181 €
-
Hyundai Tucson Preţ: 23.518 - 37.917 €
Ultimele stiri din Industrie
-
Ford Motor Company a anunțat o investiție de 4.4 miliarde de euro pentru a-și transforma operațiunile europene. Principalul scop este cel de a reduce costurile și de a-și crește competitivitatea pe continent. (11.03)
-
Porsche Automobil Holding SE este cel mai mare acționar din cadrul Grupului Volkswagen. Compania se așteaptă la pierderi de 20 de miliarde de euro pentru anul fiscal 2024. (10.03)
-
Competiția de design YouClip, în care 3 școli de design concurează pentru dezvoltarea unui nou accesoriu Dacia, se apropie de final. În competiție au rămas 4 proiecte, câștigătorul urmând să fie anunțat pe parcursul lunii martie. (10.03)
-
Adio, Ford Focus: producția va ajunge la final în luna noiembrie
-
Noul Subaru Forester a ajuns în România: start de la 40.850 de euro
-
Echilibru
-
Acesta este noul Volvo ES90: 700 km autonomie și versiune cu 680 CP
-
Șeful de design de la Volkswagen confirmă întoarcerea butoanelor fizice: "Este o mașină, nu un telefon"
Daca la tine functioneaza teoria conspiratiei asta nu inseamna ca ce spui tu e adevarat. Acordul de care vorbesti matale exista dar nu incape termenii aberenti de care amintesti.
Se stie ca guvernul sud-coreean este unul extrem de abil in ceea ce priveste propulsarea produselor sale in exterior. Extrapolez. Stii de cat de aproape este Samsung de Sony si Panasonic la vanzari? Revin. Chestia cu retrasul sunt niste opinii deplasate, Toyota nu are cum sa cedeze in SUA, care este piata lor nr.1! Pe de alta parte Hyundai pur si simplu nu are succes in Japonia. Punct. Nu poti sa fii cel mai bun chiar peste tot. Ceea ce spui tu imi aduce aminte de pactul NATO/Rusia.....va retrageti din Est, ne retragem si noi, nu ca aia smecheri nu s-au mai retras ci din contra au avansat spre Est. Asadar Toyota va continua sa se extinda, la fel si Hyundai.
Japonia este o piata extrem de ostila marcilor straine. In plus exista o lege in Japonia prin care producatorii auto locali sunt stimulati sa-si vanda produsele.
By the way, Toyota a intrat de curand pe piata sud-coreeana si ar putea avea acelasi succes ca si Hyundai in Japonia, insa mersul marcii nipone depinde de mai multe aspecte.
@all Daca Hyundai chiar face masini proaste, atunci va invit sa reflectati asupra unor modele ca Genesis, Sonata, Veracruz si i30. N-or fi cele mai bune, dar cu siguranta nu-s de doi bani. Unii care au mai condus pot confirma.