Hyundai se va retrage de pe piata din Japonia
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Coreenii de la Hyundai au decis sa se retraga din Japonia din cauza vanzarilor extrem de slabe de pe piata nipona. Toti cei 46 de dealeri Hyundai din Japonia vor fi inchisi si au primit deja notificari in acest sens. Hyundai activeaza pe piata din Japonia de opt ani, dar piata este prea selectiva pentru cei de la Hyundai, care au succes pe toate celelalte pietele pe care au activat cu exceptia celei din Japonia.
La nivel global, Hyundai a inregistrat o crestere de 7.2 procente la nivel global. Doar in Statele Unite ale Americii, cei de la Hyundai au inregistrat o crestere a vanzarilor de 4 procente. Japonia a fost dintotdeauna o piata dificila pentru Hyundai, constructorul coreean reusind sa vanda doar 15.095 de exemplare in cei opt ani in care a activat pe aceasta piata.
Potrivit celor de la Hyundai, producatorii mass-market au "viata grea" pe piata din Japonia. Piata automobilelor de masa din Japonia este relativ mica, iar marca sud-coreeana nu a reusit sa scape de stereotipul care o urmareste pretutindeni, cel care umbreste imaginea oricarui producator de automobile low-cost.
Singurul produs Hyundai care va mai fi disponibil in Japonia sunt vehiculele comerciale dezvoltate de producatorul sud-coreean.Via | AutomotiveNews (inreg.)
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Hyundai in Romania
-
Hyundai Elantra Preţ: 17.284 - 23.524 €
-
Hyundai Grand Santa Fe facelift Preţ: 49.341 - 50.575 €
-
Hyundai i10 facelift Preţ: 12.588 - 13.153 €
-
Hyundai i20 Active facelift Preţ: 17.124 €
-
Hyundai i20 facelift Preţ: 12.822 - 17.124 €
-
Hyundai i30 (2016 - prezent) Preţ: 16.172 - 37.045 €
-
Hyundai i30 Fastback Preţ: 20.575 - 24.026 €
-
Hyundai i40 CW facelift Preţ: 28.564 - 30.964 €
-
Hyundai i40 facelift Preţ: 25.204 - 30.004 €
-
Hyundai Ioniq Hybrid Preţ: 26.168 - 29.143 €
-
Hyundai Kona Preţ: 21.146 - 29.119 €
-
Hyundai Santa Fe Preţ: 53.181 €
-
Hyundai Tucson Preţ: 23.518 - 37.917 €
Ultimele stiri din Industrie
-
Lotus a anunțat oficial că renunță la planul său de a deveni o marcă pur electrică până la finalul actualului deceniu. Viitoarele modele ale mărcii vor fi hibride și electrice cu range extender. (21.11)
-
Peste 4000 de angajați Ford din Europa urmează să fie concediați în următorii 3 ani. Forța de muncă a mărcii în Europa va fi redusă cu aproape 15% ca o măsură de reducere a costurilor. (21.11)
-
Stellantis a dezvăluit oficial o nouă arhitectură care va fi prezentă la viitoarele SUV-uri și camionete ale Grupului. Noua platformă STLA Frame va oferi cea mai multă flexibilitate dintre toate platformele, deoarece va fi compatibilă cu motoare termice, hibride, electrice și chiar cu range extender și cu hidrogen. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Daca la tine functioneaza teoria conspiratiei asta nu inseamna ca ce spui tu e adevarat. Acordul de care vorbesti matale exista dar nu incape termenii aberenti de care amintesti.
Se stie ca guvernul sud-coreean este unul extrem de abil in ceea ce priveste propulsarea produselor sale in exterior. Extrapolez. Stii de cat de aproape este Samsung de Sony si Panasonic la vanzari? Revin. Chestia cu retrasul sunt niste opinii deplasate, Toyota nu are cum sa cedeze in SUA, care este piata lor nr.1! Pe de alta parte Hyundai pur si simplu nu are succes in Japonia. Punct. Nu poti sa fii cel mai bun chiar peste tot. Ceea ce spui tu imi aduce aminte de pactul NATO/Rusia.....va retrageti din Est, ne retragem si noi, nu ca aia smecheri nu s-au mai retras ci din contra au avansat spre Est. Asadar Toyota va continua sa se extinda, la fel si Hyundai.
Japonia este o piata extrem de ostila marcilor straine. In plus exista o lege in Japonia prin care producatorii auto locali sunt stimulati sa-si vanda produsele.
By the way, Toyota a intrat de curand pe piata sud-coreeana si ar putea avea acelasi succes ca si Hyundai in Japonia, insa mersul marcii nipone depinde de mai multe aspecte.
@all Daca Hyundai chiar face masini proaste, atunci va invit sa reflectati asupra unor modele ca Genesis, Sonata, Veracruz si i30. N-or fi cele mai bune, dar cu siguranta nu-s de doi bani. Unii care au mai condus pot confirma.