Salonul Auto de la Frankfurt 2015

Hyundai Santa Fe facelift: SUV-ul coreenilor se adaptează la limbajul stilistic al mărcii

Publicat Marti, 15.09.2015
de Sebastian Toma
Comenteaza 5
Hyundai Santa Fe facelift: SUV-ul coreenilor se adaptează la limbajul stilistic al mărcii - Poza 1
Hyundai Santa Fe facelift: SUV-ul coreenilor se adaptează la limbajul stilistic al mărcii - Poza 2
Hyundai Santa Fe facelift: SUV-ul coreenilor se adaptează la limbajul stilistic al mărcii - Poza 2
Hyundai Santa Fe facelift: SUV-ul coreenilor se adaptează la limbajul stilistic al mărcii - Poza 2
Hyundai Santa Fe facelift: SUV-ul coreenilor se adaptează la limbajul stilistic al mărcii - Poza 2
Hyundai Santa Fe facelift: SUV-ul coreenilor se adaptează la limbajul stilistic al mărcii - Poza 2
Hyundai Santa Fe facelift: SUV-ul coreenilor se adaptează la limbajul stilistic al mărcii - Poza 2
Hyundai a aplicat un facelift în gama Santa Fe. SUV-ul are acum tehnologii noi, un interior modernizat și un exterior adaptat la noul limbaj de design al mărcii.

Hyundai Santa Fe a primit un facelift la Salonul Auto de la Frankfurt, la doar doi ani de la lansarea actualei generații. Modelul coreean de segment D se bucură de noi dotări de confort și siguranță, care au rolul de a-l face mai atractiv pe piața din Europa, punctând la capitolele interesate de consumatorii de pe Bătrânul Continent. Mai precis, Hyundai l-a echipat pe Santa Fe cu dotări de siguranță activă precum sistem de monitorizare a unghiului mort și sistem de frânare autonomă la detectarea unui impact frontal iminent. Această dotare este esențială pentru obținerea unui punctaj de cinci stele de siguranță la testele EuroNCAP, pe lângă utilitatea pe care le-o oferă șoferilor neatenți.

Santa Fe este numele cel mai vechi asociat mărcii Hyundai în Europa și este responsabil de reputația mărcii din Coreea de Sud pe Bătrânul Continent. Tocmai de aceea, era și normal ca Hyundai să actualizeze aspectul exterior al acestei mașini la noile sale tendințe de design, pentru a evita situația în care are mai multe modele recent lansate în gamă dar care nu urmează același limbaj de design.

Așadar, noul Santa Fe facelift are o grilă frontală modificată, blocuri optice restilizate, stopuri redesenate, o bară de protecție spate modificată, jante și culori noi, precum și câteva schimbări mai mici.

Așa arată partea din spate a lui Hyundai Santa Fe facelift.

Dotarea tehnologică a lui Hyundai Santa Fe a crescut odată cu facelift-ul prin introducerea unei camere video cu vedere virtuală de 360 de grade (simulează vederea de sus a mașinii prin suprapunerea unor imagini de camere video), iar sistemul Smart Parking din dotare suportă acum parcarea paralelă, asistând șoferul prin rotirea volanului atunci când este necesar pentru realizarea manevrei din prima.

Interiorul lui Santa Fe a fost modificat subtil odată cu facelift-ul. Remarcăm noul afișaj al ecranului multimedia și volanul redesenat.

Esential 200 CP oferă diesel-ul de top din gama Hyundai Santa Fe facelift.
Gama de motorizări a lui Santa Fe facelift a trecut la norma Euro 6, iar motoarele au primit mai multă putere.
Așadar, Hyundai oferă un motor alimentat cu benzină în această gamă, care are 2.4 litri, injecție directă și livrează 188 CP și 241 Nm (doar pe unele piețe va fi oferit aceasta). În ceea ce privește diesel-urile, Santa Fe facelift este disponibil cu o unitate CRDi de 2.0 litri și cu una de 2.2 litri, prima oferă 150 CP și 400 Nm, iar motorul mai puternic asigură 200 CP și 440 Nm. Tot motorizarea mai puternică este oferită alături de o transmisie manuală cu șase trepte sau cu o automată cu șase trepte, la fel cum este cazul motorului 2.4 GDI, în timp ce unitatea diesel de 150 CP vine doar cu o manuală cu șase trepte.

Via Hyundai


Comentarii (5)

  • una dintre cele mai bune masini din clasa.
    4 6
  • someone
    motorul de 2.0 turbo al grupului dezvolta puteri intre 200 si 300 cai. oare de ce nu il pun si pe santa fe, respectiv sorento? mi se pare mai potrivit decat cel de 2.4
    3 4
  • rotila
    limbaj stilistic. folosesti frecvent cuvantul "limbaj" nu cumva ??
    1 4
  • @someone
    L-au pus, dar nu in Europa.
    0 2
  • masini frumoase,dar s-au aruncat la pret din prima si au ramas inghetate pana in prezent,de asta se explica si "succesul"" pe piata autohtona!!! In alte state reducerile au fost de peste 10 mii euro,fata de 43 cat se cere pe actualul! Daca cu face liftul mai pune o mie doua "succesul"e la fel de garantat!
    3 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru