Hyundai Santa Fe a fost ales Cel mai Valoros Model 4x4 al Anului în Anglia
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Hyundai Santa a fost numit "Cel mai Valoros 4x4 al Anului" de juriul Caravan and Camping Club şi de revistele What Car? şi Practical Caravan din Marea Britanie. Modelul a fost apreciat pentru capacităţile sale de tractare, dar şi pentru aptitudinile 4x4, consumul redus de carburant în comparaţie cu rivalii săi şi nu în ultimul rând, preţul de achiziţie. Juriul a luat în calcul şi echipamentul standard, performanţele şi valoarea modelelor incluse în această competiţie.
"Santa Fe îşi merită într-adevăr premiul pentru cel mai valoros 4x4. Realizezi că Santa Fe dispune de capacităţi de remorcare bune după numai câţiva kilometri parcurşi, însă îţi poţi da seama cât de bună este alegerea abia după ce iei în considerare şi oferta de preţ. Cu peste 10.000 de lire sterline mai ieftină decât un XC60 şi cu aproximatvi 20.000 de lire mai ieftină decât un Land Rover Discovery, aceasta este maşina care tractează cu uşurintă majoritatea remorcilor, poate transporta până la şapte persoane şi dispune de o listă a dotărilor standard de invidiat.
Consumul este de numai 6.8 litri la suta de kilometri, în conformitate cu cifrele oficiale. Este un rezultat excelent pentru o maşină de aproximatvi două tone.", a declarat Steve Fowler, redactor şef al revistei What Car? din Marea Britanie.Oficialii Hyundai din Marea Britanie s-au arătat încântaţi de rezultatul modelului în acest concurs. Tony Whitehorn, Directorul Hyundai Anglia, a declarat că era deja convins de faptul că Santa Fe este o alegere populară pentru amatorii de călătorii cu rulota şi ca au depus toate eforturile pentru a le pune la dispoziţia acestora un pachet optim de echipamente pentru această ocupaţie.
În România, Hyundai Santa Fe porneşte de la 29.738 de euro cu toate taxele incluse în versiune de echipare Style şi poate fi comandată în versiuni cu cinci sau şapte locuri. Clienţii Hyundai pot alege între o transmisie manuală cu şase rapoarte sau o cutie de viteze automată cu şase trepte.
CLICK AICI PENTRU A VEDEA TESTUL AUTOMARKET CU Hyundai Santa Fe Facelift ÎN ROMÂNIA.
Via | Hyundai
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Hyundai in Romania
-
Hyundai Elantra Preţ: 17.284 - 23.524 €
-
Hyundai Grand Santa Fe facelift Preţ: 49.341 - 50.575 €
-
Hyundai i10 facelift Preţ: 12.588 - 13.153 €
-
Hyundai i20 Active facelift Preţ: 17.124 €
-
Hyundai i20 facelift Preţ: 12.822 - 17.124 €
-
Hyundai i30 (2016 - prezent) Preţ: 16.172 - 37.045 €
-
Hyundai i30 Fastback Preţ: 20.575 - 24.026 €
-
Hyundai i40 CW facelift Preţ: 28.564 - 30.964 €
-
Hyundai i40 facelift Preţ: 25.204 - 30.004 €
-
Hyundai Ioniq Hybrid Preţ: 26.168 - 29.143 €
-
Hyundai Kona Preţ: 21.146 - 29.119 €
-
Hyundai Santa Fe Preţ: 53.181 €
-
Hyundai Tucson Preţ: 23.518 - 37.917 €
Ultimele stiri din Premii auto
-
Noua generație Renault Master a fost desemnată câștigătoarea titlului de Utilitara Anului 2025. Noul model este al 5-lea model utilitar al mărcii franceze care câștigă acest titlu. (17.09)
-
SUV-ul electric Kia EV9 a fost desemnat Mașina Anului 2024 în Lume. Același model a câștigat și titlul Mașina Electrică a Anului 2024 în Lume. (28.03)
-
Ford a anunțat că a reușit să stabilească un nou record pe o distanță de un sfert de milă. Dragster-ul electric Mustang Cobra Jet 1800 a reușit să parcurgă peste 400 de metri în 7.7 secunde. (26.03)
- Noul Opel Frontera poate fi comandat în România: start de la 22.400 euro
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Ioniq 9 este aici: cel mai avansat SUV al mărcii are autonomie de 620 km
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Prețuri noua Skoda Elroq în România: start de la 35.000 euro
Verdict Automarket
(3.6)
Alte modele testate din aceeasi clasa
Chevrolet Captiva
3.9
Citroen C-Crosser 2.4i
3.8
Honda CR-V (2007)
3.6
Hyundai Santa Fe 2.2 DSL 4WD Premium
3.6
Mazda CX-7
4.0
Nissan Qashqai+2
3.9
Nissan Qashqai+2 (2008)
3.9
Dar dacă datele tehnice ale importatorului sunt astea, nu pot să fiu eu cu moţ şi să-i spun că nu-i aşa. Când şi dacă vor corecta ei, o facem şi noi. Până la urmă, e în interesul lor.
Mai mult.. am mai zis undeva... ca alea 2 secunde sunt convins ca se simt la mers cu masina, intr-un weekend intreg nu ati apucat sa sesizati diferenta?
Apreciem intervenţiile tale. Dar să ştii că o dată e suficient :)
Faptul ca au fost aduse in discutie de cei de la What Car? XC60 si Discovery, ar fi fost mai fair play daca spuneau ca Santa Fe este un compromis bun intre capacitatile on road (foarte) bune ale lui XC60, pentru un SUV, si capacitatile foarte bune in off road ale lui Discovery, la un raport calitate/pret/dotari foarte bun. Cel putin eu din cauza asta cred ca a castigat Santa Fe. Nu neaparat ca ar fi cel mai bun din clasa lui. Altceva s-a avut in vedere. :)