Hyundai Santa Cruz Crossover Concept, pick-up-ul care prefigurează viitorul limbaj de design al mărcii
de Sebastian Toma
Marti, 13.01.2015
NewsletterEşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Hyundai a prezentat la Salonul Auto de la Detroit un concept pe nume Santa Cruz Crossover Concept. Acesta este un pick-up reimaginat, care ne arată viziunea mărcii coreene în privinţa viitoarelor linii de design pe care le va urmări.
Esential2.0litri are motorizarea turbodiesel a lui Hyundai Santa Cruz Crossover Concept.
Hyundai Santa Cruz Crossover Truck Concept a debutat în standul mărcii de la ediţia 2015 a Salonului Auto de la Detroit. Modelul este un pick-up cu design futurist, gândit special pentru generaţia "Y". Deşi el prefigurează posibilitatea unui prim pick-up în gama mărcii din Coreea de Sud, cei de la Hyundai au lăsat să se înţeleagă că nu vorbim despre un viitor model de serie în viitorul apropiat, dar că liniile de design prezente pe acesta vor influenţa viitoarele SUV-uri ale mărcii. În cazul lui Santa Cruz Crossover Truck, Hyundai a apelat la un design adresat ”aventurierilor urbani”, care au nevoie de un mijloc de transport versatil şi agreabil din punct de vedere estetic.
Conceptul celor de la Hyundai iese în evidenţă printr-o grilă frontală trapezoidală de dimensiuni mari şi printr-un set de blocuri optice angulare.
Stopurile au o siluetă diferită faţă de ceea ce ne-au arătat coreenii până acum, dar forma acestora este atrăgătoare şi sperăm să o regăsim pe viitoarele modele de serie ale mărcii.
Forma grilei frontale prezentată pe acest concept ar putea să-şi găsească locul pe mai multe modele de serie ale mărcii în viitorul apropiat.
În ceea ce priveşte motorizarea, cei de la Hyundai au anunţat un motor 2.0 turbodiesel de 190 CP şi 406 Nm.
Unitatea este cuplată unui sistem de tracţiune integrală HTRAC şi anunţă un consum mixt de 7.8 litri la sută. Reprezentanţii mărcii din Coreea de Sud nu au discutat despre şansele dezvoltării unei variante de serie a acestui concept.
@Moldovean
Da, un concept? De ce? Sa nu zici ca Hyunndai s-a inspirat din modelul ala ca-i tot la fel de adevarat ca si cand ai zice ca s-a inspirat din Hilux.
Nu, doar ușile spate și bena mi-au amintit de acel concept care a fost sursă de inspirație pentru Touareg. Mi-am amintit cum aveam 11 ani și atunci Auto Test ofere postere și în acel număr era poster cu Volkswagen AAC.
arata "futurist" dar pt roe inutila! nu avem mari fermieri,,,,doar sa ia rompetrol sau telekom o duzina,,daca ar deveni masini de serie! legat de motor,,,nimic evoluat nici ca putere dar mai ales la consum!....de preturi stim,,,iy intrec pe wv chiar!
Daca in 2001 aveai 11 ani, inseamna ca esti nascut cam prin '90... Multi ani inainte! Daca te uiti la VW TARRO ai sa vezi ca AAC nu este primul pick-up care a purtat sigla VW.
@joe.giorgica
Un pick-up nu este destinat exclusiv fermierilor. Oricine vrea o masina de carat cu care sa ajunga in zone mai greu accesibile si pe care sa o foloseasca si in viata de zic cu zi este un client potential pentru o asemenea masina. Avantajul este ca la pick-up taxele sunt mult mai mici decat la un off roader cu motorizare de peste 2000 cmc.
Da, un concept? De ce? Sa nu zici ca Hyunndai s-a inspirat din modelul ala ca-i tot la fel de adevarat ca si cand ai zice ca s-a inspirat din Hilux.
Daca in 2001 aveai 11 ani, inseamna ca esti nascut cam prin '90... Multi ani inainte! Daca te uiti la VW TARRO ai sa vezi ca AAC nu este primul pick-up care a purtat sigla VW.
@joe.giorgica
Un pick-up nu este destinat exclusiv fermierilor. Oricine vrea o masina de carat cu care sa ajunga in zone mai greu accesibile si pe care sa o foloseasca si in viata de zic cu zi este un client potential pentru o asemenea masina. Avantajul este ca la pick-up taxele sunt mult mai mici decat la un off roader cu motorizare de peste 2000 cmc.
În 90. Merci frumos!
Nu știam de Taro. Iar ăsta e chiar un Hilux :D