Hyundai a reușit ceea ce nu a făcut niciun alt constructor până acum: să producă o mașină care poate găzdui trei arhitecturi diferite de propulsie. Noul Hyundai Ioniq, care va apărea pe piață în cursul anului 2016, va putea fi comandat de orice client fie ca hibrid tradițional (bateria de capacitate redusă se încarcă în mers, cu ajutorul recuperării energiei la frânare, fie ca hibrid plug-in (cu încărcare la priză), fie ca mașină pur electrică.
Oferirea tuturor celor trei variante pe aceeași mașină reprezintă o premieră absolută în industria mondială. Hyundai nu a oferit încă foarte multe informații și cifre legate de proprietățile efective ale acestei mașini, noul Ioniq fiind deocamdată cunoscut exclusiv printr-o fotografie din profil care ne oferă imaginea unui model cu look proaspăt și actual, departe de "nonconformismul" care caracterizează majoritatea hibrizilor sau a electricelor acestei epoci.
Hyundai Ioniq va fi construit pe o platformă nouă, investițiile majore pe care le-a făcut marca coreeană având ca scop final o provocare reală pe care Hyundai vrea s-o ridice în fața celor de la Toyota și Nissan, brandurile cu cel mai mare succes în zona hibrizilor, respectiv a mașinilor electrice.
Noul Hyundai Ioniq va fi dezvăluit luna viitoare în Coreea de Sud, lansările din Europa și SUA urmând să aibă loc la Salonul Auto de la Geneva, respectiv la cel de la New York.
Ambele sunt programate pentru luna martie a anului 2016.via Hyundai
Toyota se teme de tine.