Hyundai a gândit un mod special pentru promovarea noului Tucson N Line. Cu ocazia lansării primului SUV din gama care primește acestă versiune orientată către sportivitate, producătorul asiatic a lansat și campania "Drive A Statement".
Astfel, un exemplar Tucson N Line a fost transformat în Art Car de artistul german Andreas Preis. Acesta este cunoscut pentru picturile sale abstracte realizat pe hârtie, canvas, ziduri și materiale din lemn.
Pentru acest proiect, artistul german s-a inspirat din motorsport. A mizat pe forma virajelor, pe structura steagului caroiat, dar mai ales pe "hainele" pe care Hyundai i20 și i30 N le folosesc în Campionatul Mondial de Raliuri, respectiv în competițiile de turisme. Pentru acest proiect, Andreas Pries a avut nevoie de 72 de ore.
"Am fost foarte încântat atunci când Hyundai m-a invitat să transform Tucson N Line într-un Art Car. Nu în fiecare zi am ocazia să pictez o mașină", a declarat artistul german.
Noul Hyundai Tucson N Line dispune de o serie de accesorii sport la nivel exterior și de mici modificări la interior.
Suspensiile sunt acum mai rigide comparativ cu versiunile normale, iar direcția a fost și ea îmbunătățită pentru a oferi un feedback ceva mai generos.Gama de motorizări propusă de Hyundai include atât un propulsor pe benzină de 177 CP, cât și două unități diesel. Acestea din urmă sunt echipate cu un sistem mild hybrid la 48V și oferă 136 CP (1.6 litri) sau 185 CP (2.0 litri).
Comentarii (0)