Constructorii auto au început să privească cu interes spre segmentul trotinetelor electrice ca soluție alternativă de transport pentru marile orașe, în special de la parcare la locul de muncă.
Prin urmare, nu este o surpriză că Hyundai a prezentat un nou prototip de trotinetă electrică, bazat pe un concept prezentat inițial la târgul de tehnologie Consumer Electronics Show (CES) în 2017.
Noul prototip de trotinetă electrică are propulsie spate, o masă de 7.7 kilograme și este capabil să atingă o viteză maximă de 20 km/h. De asemenea, roata din față are o suspensie care îi permite să abordeze mai ușor suprafețele dificile de rulare.
Noua versiune are un acumulator cu capacitate de 10.5 Ah care oferă o autonomie maximă de 20 de kilometri, iar în viitor constructorul intenționează să integreze un sistem de frânare prin care să recupereze energie electrică, pentru a crește autonomia cu circa 7%.
Noul prototip de trotinetă electrică iese în evidență și prin display-ul digital care oferă informații importante despre viteza de rulare și gradul de încărcare al bateriei. De asemenea, pentru a veni în sprijinul utilizatorilor care folosesc trotineta pe timp de noapte, aceasta este echipată cu faruri LED în față și două lămpi pe partea din spate.
Hyundai nu a oferit încă detalii despre o eventuală versiune de producție, însă oficialii au precizat că analizează posibilitatea ca trotineta electrică să fie integrată în viitoarele modele Hyundai și alte partenerilor de la Kia.
Tot în această lună, Audi a prezentat o trotinetă electrică cu autonomie de 20 de kilometri care va fi lansată în versiune de serie în 2020 și va avea un preț de comercializare de 2.000 de euro.
Via Hyundai
Trotineta merge cand ai 10 ani, Spielhose si sandale in picioare, nicidecum cand esti ditamai omu cu responsabilitati si probleme.
In rest, campania publicitara si propaganda isi fac treaba...