După campania de promovare din ultimele luni, a venit momentul să facem cunoștință cu un nou membru al gamei N de la Hyundai.
Kona N este primul SUV care intră în această “familie”, respectiv al doilea model Hyundai N din Europa care beneficiază de transmisia automată cu dublu ambreiaj și opt rapoarte.
Noul model dispune de un motor turbo pe benzină cu patru cilindri și 2.0 litri, ce dezvoltă 280 de cai putere și 392 Nm. Kona N oferă cinci moduri de rulare, respectiv Eco, Normal, Sport, N și Custom.
Spre deosebire de varianta standard, SUV-ul de performanță a primit spoilere noi, o grilă frontală modificată și o nouă aripă spate. La interior, Kona N beneficiază de volan sport, scaune sport și o tapițerie specială.
Pe lista noutăților se mai numără și funcțiile pentru gestionarea transmisiei, denumite N Power, N Grin și N Track Sense.
În premieră pentru Kona N, Hyundai a venit cu noua nuanță de caroserie Sonic Blue, pe lângă Phantom Black Pearl, Atlas White, Cyber Grey Metallic, Dark Knight Grey Pearl, Ignite Red și Performance Blue.
Via Hyundai
Acum am vazut pe alt site ca e doar FWD.
Am presupus, cum ar fi normal, ca fiind SUV ar avea AWD ca toyota yaris GR.
Desi asa, doar ar patina rotiile din fata inutil.
Nu ar obtine timp mai bun.
;-(
De fapt eu sunt Vmax.
Dar tocmai ca sa pun capat unor discutii interminabile cu idioti ca tine, am schimbat pseudonimul.
Daca esti pe langa subiect si frustrat, nu inseamna ca nu e adevarat ce spun.
Ce ti se pare asa incredibil la Leon de 500 de cai ? Si ca am fost pe Nur ?
https://www.onlyrevo.com/product-details/software/seat/leon-mk2-2005-2012/123/stage-4
IA UITA, MOCOFANE, STAGE 4 DE LA REVO... 500CP.
Motor net inferior.
Transmisie cert in dezavantaj comparativ cu DSG.
Tractiune perfectibila.
Nu sunt motive de ingrijorare.
@N-line Toyota Yaris gr e de departe cea mai tare masinuta la ora actuala.
Mai mult nu pot spune decat se dezvaluie el singur pe aici.
Daca eu nu imi permit, imi vars invidia pe altii.
Scuza-ma Vmax, acum am avut un moment de luciditate, cand nu am alternat intre multiplele mele personalitati.
Asteapta-te sa comentez aici ca un cretin, luandu-mi tot felul de nume, ca sa para ca sunt mai multe persoane care gandesc la fel de prost ca mine.
Repet, scuza-ma anticipat.
Am un buget în jurul sumei 12000 euro
Optez ptr un Suzuki ignis hibrid
Voi ce sfat aveți?
Am un buget în jurul sumei 12000 euro
Optez ptr un Suzuki ignis hibrid
Voi ce sfat aveți?
Eu Nu sunt frustrat, ca nu am de ce,
Frustrat estu TU, de aia ma ataci... dar mai bine sa fie TACI (fara A),
HAHA
Eu oi fi praf de stele.
Tu esti doar un kkt de caine
Altceva decat sa-ti umpli gura de fecale stii?
Unui mar ii spui mar, unui "scaun" ii spui "scaun" sau scato-man, dupa comportamentul lui abject.
eventual pe aia de rezervă.
Ignis consumă infim, destul de spațios pt. micimea lui, în plus e f. ușor și d-aia vioi.
L-am probat și e distractiv, chiar dacă nu perfect (puntea-spate mai țopăie pe unele cocoașe, iar direcția e mai ciudățică, dar te obișnuiești cu ea - mai exact, volanul nu prea ”revine” singur după bracări.)
P.S: Eu am renunțat la marcă doar așa, ca protest (care oricum nu interesează pe nimeni :-)) că și-au hibridizat (la mișto) toată gama.
Dar daca lumea vrea asa ceva, de ce sa nu faca si ei un ban de aici?!
Daca atatea dovezi nu va fac sa vedeti realitatea... va las in zeama voastra si...
Dumnezeu sa va ierte !