Hyundai Tucson este una dintre cele mai celebre mașini din Europa. Numai anul trecut au fost înregistrate puțin peste 158.000 de unități pe Bătrânul Continent, iar până în prezent au fost construite 746.836 de exemplare din a patra generație.
Acum, Hyundai Tucson a primit un facelift care va crește, cu siguranță, și mai mult aceste cifre.
Din punct de vedere al designului, noul Tucson facelift propune spoilere față și spate redesenate, cu elemente de protecție revizuite, lumini de zi mai mari și o grilă cu un design ușor modificat.
Cele mai multe noutăți le regăsim la interior. Avem un bord nou, un volan nou și o cotieră centrală nouă. Totodată, este prezent și un ansamblu curbat, care integrează atât instrumentarul de bord digital cât și display-ul central al sistemului multimedia, ambele având diagonală de 12.3 inch.
Funcțiile sistemului de climatizare sunt afișate pe un display nou, iar selectorul transmisiei a fost montat în spatele volanului.
Scaunele au fost, la rândul lor modificate, iar clienții au la dispoziție tapițerii noi, în combinație de material textil și piele.
Hyundai a introdus, de asemenea, un pachet interior nou, în culoarea Verde Cypress.Versiunea N Line plusează cu o serie de cusături roșii, printre altele.
Mai este disponibil un Head-up Display de 12 inch. Ulterior va fi disponibilă și tehnologia Digital Key 2.0 cu Ultra-Wide Band. Pe scurt, dispare cheia tradițională, iar mașina va putea fi deschisă de la câțiva metri distanță și pornită fără să plasezi telefonul mobil în zona de încărcare prin inducție.
De asemenea, în habitaclu vor fi prezente o serie de port-uri USB-C.
GAMĂ DIVERSIFICATĂ DE MOTORIZĂRI
Noul Hyundai Tucson facelift va putea fi comandat alături de motorizări termice, mild-hybrid, hibride fără încărcare la priză și plug-in hybrid. Mai târziu în 2024, va debuta și o motorizare plug-in hybrid cu două roți motrice.
Versiunile PHEV vor integra tehnologia Green Zone Driving Mode, de generația a doua. Cu alte cuvinte, sistemul va trece automat în modul pur electric atunci când intri în zone cu limite de emisii.
La capitolul sisteme de siguranță, Hyundai Tucson facelift iese în față cu sisteme ca și Crosswind Stability Control, dar și Rear Occupant Alert care utilizează tehnologia radar pentru a detecta mișcare pe locurile din spate atunci când cobori din mașină.
via Hyundai
nu mai vorbesc de faptul ca si sora si, Sportage, e ajuns sa coste enorm. la dotari aproximativ similare, e mai ieftin noul X1 sau noul Countryman, ambele din segmentul premium (se dau discounturi mari). din gama compacta in afara de fratii Tucson si Sportage, cred ca doar noul Tiguan e mai scump. Dar intre timp problema cutiilor DCT nu s-a rezolvat (la 8 ani distanta) si nici dilutia de combustibil in ulei la HEV.
Revenind la Hyundai, au înnebunit și ei, tucson luxury phev nu-l iei sub 43k cu rabla, ceea ce mi se pare enorm, a ajuns sa coste cât un sportage aproape, acela e cam 48k...
Tot kuga rămâne cea mai buna opțiune din păcate în segmentul suv sub 40k euro...
Referitor la opționale, da, nu se pot pune, dar cine spunea ca Peugeot vrea sa facă orice ca să-ți aducă pe comanda mașina, a mințit.
Noul 3008 phev nu de poate adăuga cu pachet iarna, sistem audio, camere 360, deși în Franța se poate face asta, iar Peugeot România da din umeri, asa ca mai ușor cu reclama
Sa dai pe un amarat de X1 50k, e o prostie curata