Hyundai Grandeur este, încă de la momentul lansării primei generații în 1986, etalonul mărcii sud-coreene. Acum, limuzina de lux a intrat în cea de-a șaptea generație și aduce un design retro-futurist și o serie de tehnologii noi.
Noul Hyundai Grandeur este desenat în conformitate cu limbajul de design Seamless Horizon. Limuzina de lux prezintă un design relativ minimalist, cu suprafețe netede și care este și de inspirație retro. Acest ultim aspect este evident în partea din spate a plafonului.
Luminile din față sunt separate pe două niveluri. Banda LED lungă și subțire integrează luminile de zi LED, în timp ce, puțin mai jos în zona grilei și a barei din față sunt amplasate farurile principale LED. Grila este desenată sub forma unor romburi, iar ampatamentul alungit îi oferă lui Grandeur un aspect tipic unui model de lux, impozant.
Mânerele sunt integrate în portiere, iar în partea din spate, stopurile LED sunt și acestea desenate sub forma unei benzi lungi și subțiri.
Interiorul lui Grandeur are un design minimalist și futurist în același timp, cu un ecran care se întinde pe bord și care afișează instrumentarul digital și meniurile pentru sistemul multimedia.
Comenzile volanului au fost repoziționate pentru o utilizare mai ușoară și mai intuitivă, iar designul volanului în sine este inspirat chiar din prima generație a acestui model.Aici avem o multitudine de elemente decorative din lemn autentic și aluminiu, iar unele elemente, precum planșa de bord și scaunele, sunt îmbrăcate în piele Nappa ecologică. Mai mult, unele puncte și zone tactile ale modelului conțin un tip de piele specială, care protejează împotriva bacteriilor.
Maneta comutatorului de viteză este amplasată la volan, lucru care duce la mai mult spațiu de depozitare în zona consolei centrale. Modelul este echipat și cu iluminare ambientală și interactivă, în special în zona ecranului.
Hyundai nu a oferit informații despre propulsor, echipament și preț. Noul Grandeur va fi disponibil exclusiv pe piața din Coreea de Sud.
via Hyundai
am ajuns sa vedem design cursiv cu linii drepte elegante si curate venind tocmai din corea si nu de la nemti, cei care ne obisnuisera cu stilul asta pe care eu unul il prefer.
intre timp nemtii, in special bmw, propun in ultima vreme niste designuri mult prea radicale, greu de inteles.
se pare ca si designul auto este unul dintre ele. apare un model mai "controversat" gen BMW XM, romanasii stramba din nas si comenteaza si se lamenteaza (unii mai destupati nu, cica vreo 15 deja si l-au comandat, bineinteles, au avut si banii necesari, tot pentru ca sunt destupati, educati si castiga prin urmare foarte bine - exceptiile cu pesti, traficanti, rechini imobiliari si parlamentari corupti nu se pun), iar dupa 7-8-9-10 ani e mare bataie pe el la mana a doua, la fel cum a fost si cu X5 sau X6, pentru ca abia dupa un anumit timp incepe si romanasul de rand sa le dibuiasca.
asta suprapus cu conservatorismul nostru nativ, slaba putere de a inova si teama generala fata de viitor si de tot ce e nou, ne plaseaza intr-o pozitie permanent defetista si circumspecta, racordata doar la trecut si la repere care ne sunt familiare, nostalgice, confortabile.
o natie de mamalicki, asta e adevarul care poate pe unii ii supara. nu suntem singuri, la fel daca nu chiar mai rau sunt si o parte dintre vecinii nostri, ma refer la sarbi in special.
un francez, un neamt, englez, belgian, american, un occidental intr-un cuvant, traieste o anumita experienta, bucurandu-se de ea din plin si gandindu-se deja la urmatoarea care sa o si depaseasca ca impact pe prezenta.
un roman traieste o experienta, nu se bucura de ea pe moment ca e ocupat sa isi faca selfie si se gandeste la ea abia peste x ani zicandu-si moamaaa ce tare a fost atunci, niciodata nu are cum sa mai fie la fel de tare.
sa curga minusurile acum.