SUV-ul subcompact Kona joacă un rol important în gama Hyundai de la lansarea din 2017 și a generat deja vânzări de peste 228.000 de unități pe continentul european.
Prin urmare, constructorul sud-coreean a pregătit un facelift cu numeroase noutăți pentru a stârni un interes și mai mare din partea clienților.
Kona facelift are acum o lungime cu 40 de mm mai mare și ajunge la 4.205 mm, iar gama include și 5 noi culori de caroserie: Ignite Flame, Cyber Gray, Surfy Blue, Dive in Jeju și Misty Jungle.
În partea frontală se remarcă grila de dimensiuni mai mici și formele noi ale prizelor de aer, în timp ce spatele include o modificare la semnătura luminoasă a stopurilor, noi elemente luminoase și o nouă bară de protecție.
De asemenea, asiaticii mizează pe un design nou pentru jantele de 17 inch și 18 inch, în timp ce jantele de 16 inch rămân la fel.
Hyundai Kona primește în premieră și versiune N-Line, care împrumută o serie de caracteristici vizuale "sportive" de la brandul de performanță N.
În acest caz vorbim despre prize de aer mai generoase, un eleron spate proeminent, jante de aliaj specifice de 18 inch sau evacuare cu două terminații. Versiunea N-Line va fi disponbilă pentru toate motorizările lui Kona, însă cei care aleg varianta de top primesc și o serie de modificări la direcție.
Noutățile continuă și la interior, acolo unde planșa de bord este acum mai aerisită pentru a lăsa senzația de un spațiu mai generos.
Sud-coreenii au introdus și materiale și culori noi, însă principalele noutăți sunt la ecrane.Astfel, Kona facelift împrumută panoul de instrumente digital de 10.25 inch de la noua generație i20, iar ecranul central standard are o diagonală de 8 inch, comparativ cu ecranul anterior de 7 inch. Opțional, clienții pot alege și un ecran cu diagonală de 10.25 inch.
De asemenea, există noutăți și de ordin tehnic. Motorul de bază pe benzină de un litru și 120 CP poate fi echipat opțional cu tehnologie mild-hybrid de 48 de volți, în timp ce unitatea pe benzină de top de 1.6 litri oferă acum 198 CP, comparativ cu cei 177 CP disponibili anterior.
În plus, această unitate este echipată standard cu cutie de viteze automată cu 7 trepte și poate fi comandată și în varianta cu tracțiune integrală.
Între timp, fanii diesel au în continuare la dispoziție unitatea de 1.6 litri și 136 CP, însă ca noutate aceasta include standard tehnologie mild-hybrid și, opțional, tracțiune integrală. Unitatea poate fi comandată cu cutie de viteze automată cu 7 trepte sau cu cutie manuală cu 6 trepte Intelligent Manual Transmission (6iMT).
Nu în ultimul rând, Kona va fi disponibil în continuare și în versiunea Hybrid cu motor pe benzină de 1.6 litri și 105 CP și motor electric de 43 CP pentru un total de 141 CP.
Gama de sisteme de asistență și siguranță este de asemenea una bogată și include Blind-Spot Collision-Avoidance Assist (BCA), Rear Cross-Traffic Collision-Avoidance Assist, Smart Cruise Control (SCC) cu stop and go, Leading Vehicle Departure Alert (LVDA), Lane Following Assist (LFA), Intelligent Speed Limit Warning (ISLW), Safe Exit Warning (SEW), Rear Seat Alert (RSA) și Forward Collision-Avoidance Assist (FCA) cu detecție pentru bicicliști.
Hyundai Kona facelift va fi disponibil pe piața europeană de la sfârșitul acestui an, în timp ce versiunea N-Line va apărea în showroom-uri în 2021.
În plus, Hyundai a anunțat că va lansa în curând și Kona Electric facelift, care va păstra caracteristicile tehnice pentru motoare și autonomie din prezent.
Via Hyundai
Sau creste si el, nu este clar?!
Nu mai judecati masinile doar din cifre, mai si mergeti la test cu ele.