Grupul Hyundai vrea să ajungă la un total de 44 de modele electrificate în urma unor investiții de 50 de miliarde de euro în noi tehnologii, până în 2025.
Obiectivul asiaticilor este să vândă anual mai mult de 670.000 de mașini electrice pe baterii sau alimentate cu hidrogen și să se claseze între primele 3 companii la acest capitol, la nivel global.
În acest context, Hyundai a lansat conceptul electric Prophecy, ce dezvăluie și o nouă filozofie de design. Hyundai nu oferă detalii despre puterea motoarelor, capacitatea bateriei sau autonomie.
Constructorul a înlocuit volanul cu două joystick-uri, spunând că acestea vor spori confortul și vizibilitatea șoferului.
Hyundai spune că acest concept renunță la complexitate în favoarea liniilor simple și a designului minimalist. Silueta lui Prophecy oferă o “aerodinamică excelentă”, pe care asiaticii o consideră drept o caracteristică “esențială” pentru orice model electric.
Via Hyundai
Conceptul asta este cel din teaser-ul ala de mai demult. Oricum, cam multe lini de design
e si electric si cabrio de fapt asa ca sint in trend ce muschii mei.
ma gindeam sa investesc in dezvoltarea unui stivuitor pentru miliardari retardati cum a facut bentley cu modelu baclava, un conti gt de 10 ori mai scump ca asa li s-a sculat ideea sa il limiteze ca numar.
drumuri bune va urez sa aveti si miliardari sa nu ajungeti ca neuronii sigur ii perdeti.