Datorită acestor optimizări, cei de la Hyundai se pot mândri cu o eficiență termală de 40 la sută a acestei unități, la fel ca la motorul 1.8 benzină al lui Toyota Prius. Cei de la Hyundai nu au specificat pe ce modele vor oferi noul lor sistem hibrid, dar l-au prezentat la Seoul în fața a peste 1.100 de participanți la o conferință dedicată sistemelor de propulsie, unde au venit reprezentanți ai unor companii precum Bosch, Continental, Delphi, Denso și Magna Powertrain.
Odată cu noua motorizare, cei de la Hyundai au prezentat și o variantă actualizată a transmisiei automate cu opt trepte din gama lor.
Dezvoltată in-house, unitatea aduce o îmbunătățire de 7.3 procente a consumului de carburant în raport cu varianta cu șase trepte folosită în prezent. Transmisia cea nouă este destinată utilizării în automobilele cu tracțiune față și se bucură de o soluție tehnică care implică un al doilea ambreiaj la interior care permite o configurație mai avantajosă a treptelor de viteză. Noua transmisie automată de la Hyundai promite o schimbare mai lină a treptelor de viteză și o funcționare optimizată în toate regimurile de mers. Inginerii Hyundai au reușit să facă noua cutie de viteze automată cu opt trepte să fie cu 3.5 kilograme mai ușoară decât predecesoarea sa cu șase trepte. În plus, unitatea are un convertor de cuplu multiplacă, care asigură un timp de răspuns mai bun, alături de o pompă de ulei simplificată și de solenoizi optimizați pentru a reduce frecările interne.Via GoAuto
Nu contează ce sunt. Cine a absolvit 8 clase, ar trebui să aibă un minim bagaj de cunoștințe. Chiar și în termodinamică. Asta, dacă a făcut școala pe bune. Până la urmă, cultura generală nu ți-o bagă în cap facultatea.