Hyundai pregătește noul Ioniq 9, un SUV electric cu 7 locuri. Lansarea, la finalul lui 2024

de Tiberiu Safta
Marti, 10.09.2024
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Hyundai pregătește un nou model electric din familia Ioniq. De această dată este vorba despre Ioniq 9, un viitor SUV electric de dimensiuni mari, cu 7 locuri și înrudit cu Kia EV9. Noul model ar urma să fie lansat până la finalul acestui an.

Constructorul sud-coreean se pregătește să lanseze un nou SUV electric, care să fie rival pentru modele ca Volvo EX90. Potrivit publicației britanice Autocar, noul model asiatic ar urma să fie botezat Ioniq 9 și va fi un SUV electric de dimensiuni mari. Din primele informații, noul model va avea 7 locuri și va fi înrudit cu Kia EV9.

Inițial, acest model trebuia să fie botezat Ioniq 7, însă Hyundai ar fi schimbat numele său pentru a nu crea impresia că noul model este sub Kia EV9 ca dimensiuni. Viitorul Ioniq 9 va fi bazat pe arhitectura e-GMP, prezentă și la Kia EV9. Cel mai probabil, noul model va prelua acumulatorul de 99.8 kWh, precum și propulsoarele electrice de 201 cai putere, respectiv de 380 de cai putere.

Mai mult, publicația britanică mai precizează că viitorul Hyundai Ioniq 9 ar putea primi și o versiune de performanță N. Aceasta ar urma să primească propulsorul electric de 650 de cai putere de la Ioniq 5 N.

Viitorul Hyundai Ioniq 9 urmează să fie dezvăluit până la finalul acestui an.

Primele exemplare urmează să fie livrate de la începutul lui 2025.

via Autocar

Comentarii (13)

  • Încă-o “zero emisii” care rezolvă poluarea din orașe, ca un deget pus pe rană.
    17 1
  • spaclu lu manole
    Baahhh ce prosti. Altii pe care-i paste falimentul.
    2 9
  • Adevarul e ca nu se cauta electricele de niciun fel si nicio dimensiune.
    Alta masina initial, ca si Kia EV9, Volvo EX90, BMW ix, etc. Pur si simplu nu sunt la cautare si gata. Ni le baga pe gat constructorii si ne obliga sa le cumparam.
    4 18
  • @prostovan electric
    În afară de Greta, vântul îți suflă puternic prin conturi. Lipsa de ocupație vine la pachet cu o gaură-n turul pantalonilor.

    Hyundai mai lansează o baterie cu 7 locuri, 600 cp, disponibili timp de 34 secunde până când se încinge bateria. :))))))))))
    13 4
  • Ești ironic și sarcastic inutil, zic eu. Au început dezvoltarea inepției când toți se hazardau în declararea trecerii la portofoliu 100% electric “de mâine”, no amu ce să mă facă?, o cruciță și mai vedem… prostia a fost făcută.
    Zi-mi un mamut de asta BEV de succes… sau hai ca mă risc, zi-mi unul de orice fel.
    8 4
  • Hai sa ma risc sa zic: Tesla Model Y, cea mai vanduta masina in lume in 2023.
    AAA, stai ca a fost si nu va mai fi niciodata.....
    Ca si dieselurile, au fost si s-au rasuflat.
    Un real success la BEV? Tesla Model Y, Kia Niro, Volvo EX30, Tesla model 3, Volvo EX40, etc.
    2 10
  • Tesla-n coa ,un real succes pt prosti ca tine.
    4 2
  • hyundai lanseaza ioniq 1000....
    e deja prea mult, sincer
    3 1
  • Daca stii ceva engleza:
    https://electrek.co/2024/09/10/ev-sales-have-not-fallen-cooled-slowed-or-slumped-stop-lying-in-headlines/
    0 6
  • Vezi tu, aici începe distracția… tot ce ai menționat nu au nici o treabă cu toată tărășenia asta referitoare la reducerea poluării în orașe. Sunt mașini care da, au avut o oarecare evoluție pozitivă (de moment, contextuală, pe piețe izolate etc), dar nu sunt modele care pot fi utilizate pe scară largă și nici de “grosul” pieței. Asta ar însemna un succes, dar în contextul actual nu avem nici unul… și nu mai repet de ce aceste mașini nu au viitor, nu cu bateriile de astăzi. Vezi la ce preț se vând pe piață SH și va rog nu mai veniți cu aberații… piață SH este mai mare decât piața mașinilor noi. Sunt marini care pe parcursul vieții ajung la 2, 3 sau chiar mai mulți proprietari. Foarte rar o mașină va fi casată de primul proprietar.
    Părerea mea…?
    6 0
  • fără “?”
    2 0
  • Deci totul este “roz”… vânzările merg beton și nu avem nici o problemă… doar că Tesla a dat afară, WV urmează, Audi închid fabrică și este abia începutul. În ultimul an avem un număr relativ mare de modele noi electrice, nu am o statistică dar cred că vorbim de minim 50% dacă nu chiar dublu… creșterea (mai mult din primele luni ale anului, ca pe ultimele 3 cam nasol…) repartizată la numărul de modele da cu virgulă. Posibil ca BYD (de ex) au înțeles situația și vin cu hibride.
    6 0
  • @prostovan electric
    EQS e istorie, s-a închis hala Fiat e500. :)))))))))
    6 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru