Hyundai este unul dintre producătorii de automobile care mizează foarte mult pe electrificare. Constructorul asiatic a prezentat recent noul Ioniq 6, iar, anul viitor, familia Ioniq va fi completată cu un nou model. Este vorba despre SUV-ul Ioniq 7.
Între timp, însă, cei de la Hyundai se gândesc și la europenii care doresc un model cu zero emisii accesibil.
Într-un interviu acordat publicației Automotive News Europe, Andreas-Christoph Hofmann, director de marketing în cadrul Hyundai Motor Europe, a confirmat că un asemenea model este în curs de dezvoltare. Prețul de pornire se va învârti în jurul sumei de 20.000 de euro.
Până în 2030, Hyundai va intenționează să lanseze 11 modele cu zero emisii. Totodată, până în 2035, marca asiatică va opri vânzarea de mașini cu motor termic în Europa.
via Automotive News
Hai să zic eu.. 160, 230 km ? Cam da.
De exemplu: cineva scria pe un forum ca a facut cu un Hyundai I10, motor de 1,1 l cu un plin doar 270 km.
Deci ce mare branza e ca faci 200 cu electric sau 270 cu benzina?
Astea sunt masini de oras si naveta pe distanta scurta.
Și de banii de care îți puteai cumpăra o termică, fie ea hibrid sau nu, plus banii pentru combustibil și mentenanță de vreo 300 000 km, te-ai ales cu o electrică valabilă 8 ani și un voucher rabla ediția 2030 când încă vei mai putea opta pentru o termică. :)
Înlocuirea unei baterii de 500 lei sau casarea unei mașini de 300 000 lei intră în aceeași categorie.
Nu-i de mirare că recomandați electricele. Autosabotajul financiar e boală genetică.
Daca vin cu un i20 electric cu 300 km autonomie si 20k, ar mai fi ceva. Ma tem insa ca nu se poate asa ceva.
Stau totusi si ma intreb cum de au reusit americanii sa faca Ford Maverick pick-up (fara sasiu separat ce-i drept) cu motorizare hibrida la $20k? Pe la noi nici un Focus 1.0 nu-ti iei de banii astia.
Undeva la 5-10ani de acum încolo. Toyota și Hyundai/Kia dă de pământ cu europenele consacrate care s-au dus pe fentă greșită. (Au sărit din termic direct în electric)
Spring e o baterie cu roți.