Hyundai-Kia a devenit cel mai bine vândut producător asiatic din Europa
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Hyundai Motor Group, deţinătorul mărcilor Hyundai şi Kia, a depăşit Toyota Motor Corporation la vânzări în Europa. Hyundai Motor Group a devenit astfel cel mai bine vândut producător de automobile din Asia pe piaţa din Europa. Vânzările Hyundai-Kia au crescut cu 4% în primele zece luni ale anului 2010 atingând 521.369 de unităţi, în timp ce vânzările Toyota Motor Corporation au scăzut cu 17 procente, atingând 511.754 de unităţi. Unele voci din industrie dau vina pe recall-ul Toyota ca fiind responsabil de scăderea vânzărilor, în timp ce alţii susţin că modelele din Coreea de Sud s-au vândut mai bine graţie preţului de achiziţie redus în raport cu dotările oferite.
Cele mai bine vândute modele ale concernului Hyundai Motor Group au fost Hyundai ix35, Hyundai i30 şi Kia Cee’d. Concernul sud-coreean a reuşit să câştige în materie de cotă de piaţă şi în Statele Unite ale Americii, unde Toyota Motor Corporation a fost lovit mai rău de recall-ul operat la începutul anului trecut.
De asemenea, extinderea gamelor Hyundai şi Kia a dus la creşterea inevitabilă a vânzărilor, iar politica celor doi constructori în ceea ce priveşte garanţia a schimbat modul în care operează mai mulţi constructori, lucru concretizat prin extinderea garanţiei pentru vehiculele noi din partea unui număr important de producători de automobile pe piaţa din Europa."Hyundai şi Kia au beneficiat în mod evident de recall-urile masive ale celor de la Toyota. De asemenea, şi-au extins gama de modele pe piaţa din Europa, oferindu-le clienţilor mai multe modele la dispoziţie", a declarat Ahn Sang Joon, analist auto în Seoul pentru compania Tong Yang Securities Inc.
Cota de piaţă Hyundai-Kia a atins 4.5 procente în octombrie 2010, realizând o creştere de 0.4 procente faţă de anul precedent. În acelaşi timp, cota de piaţă a celor de la Toyota a scăzut la 4.4 procente de la 5 procente. Aşadar, dezastrul celor de la Toyota a reprezentat motiv de bucurie în tabăra Hyundai-Kia, iar departamentului de marketing al mărcii japoneze îi este clar cine este principalul duşman în Europa.
În decursul lui 2011, coreenii vor lansa mai multe modele noi, toate proiectate sau cel puţin adaptate pentru piaţa din Europa. Multe dintre acestea sunt desenate şi realizate 100% în Europa, singurul lucru coreean la ele fiind marca şi banii care au finanţat proiectarea.Via | AutomotiveNews (înreg.)
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
BMW a lansat o ediție specială a modelului X5 Li cu ampatament lung. Această ediție se numește Dark Flame, limitată la doar 1.000 de unități. Din păcate, acest model este exclusiv pentru piața din China (02.11)
-
Cred că toți ne-am dorit la un moment să fim supereroi sau să avem superputeri. Ei bine, acum putem măcar să ne simțim ca unul, deoarece 10 vehicule Batman Tumbler au fost scoase la vânzare pentru aproximativ 3 milioane de dolari. (02.11)
-
Toyota Motor a anunțat recent că producția sa la nivel mondial a scăzut pentru a opta lună consecutivă în septembrie. Atât vânzările, cât și producția au înregistrat o scădere în cele mai mari două piețe ale sale, Statele Unite și China. (01.11)
E o parere strict personala si nu trebuie luata ca pe un adevar absolut.
Toyota propune un model pentru fiecare clasa, H+K 2 modele.
Ciudat grup, doua marci low cost.
Cat despre Toyota, sa nu uitam de Lexus, de Daihatsu si de cateva lucruri in comun si cu Subaru. Iar produsele concernului coreean, chiar daca sunt cate 2 pe segment, nu sunt pe acelasi palier, ci se completeaza, fiind mult diferite in echipari, paleta de motorizari si alte elemente.
Doar un singur exemplu: avem Hyundai ix35 cu motorizare diesel de 136cp fara 4wd si cutie automata, acestea fiind disponibile pt varianta de 184cp, insa la Sportage diesel-ul de 136cp este momentan de top, cu 4wd si cutie automata optionale.
Se chinue, incearca ei dar mai este paine de mancat.
Comparativ cu Dacia si Lada nu sunt.