Constructorul sud-coreean a anunțat începutul lucrărilor la noua sa uzină de mașini electrice din orașul Ulsan. Noua fabrică, în valoare de peste 1.5 miliarde de euro, se află în apropiere de prima uzină a mărcii asiatice, operațională încă din 1968. De altfel, noua uzină este prima fabrică Hyundai nouă construită în Coreea de Sud în ultimii 29 de ani.
Noua fabrică își va începe activitatea abia în 2026. Aceasta se întinde pe o suprafață de 548.000 de metri pătrați, iar fabrica va avea o capacitate de producție anuală de 200.000 de mașini electrice. Primul model electric care va fi produs aici va purta emblema Genesis.
La final, uzina se va folosi și de energie 100% regenerabilă, precum și de un sistem de producție flexibil, care poate fi actualizat pentru producția de viitoare modele.
via Hyundai
Este inutil si imposibil să ne pronunțăm cum va fi viitorul.
In prezent avem pe planeta peste 2 miliarde de ICE-uri (de toate felurile), n-am considerat vapoare si avioane, si încă peste 85% din producția globală este cu ICE-uri.
Posibil ca viitorul sa fie electric… doar ca cel mai probabil nu cel din viața noastră.
Dacă nu v-ați “emoționa” la orice știre fără știre nu v-ar eticheta nimeni spălați pe creieri, foci etc.
Electricele nu parcurg nici 1% din km anuali la nivel global… prezentul este clar, deci unde-i viitorul?
Pana acum tot ce au facut a fost de azi pe maine...zau!
Acuma ca unii imbecili cred că pot controla clima (așa zisele dezastre care nu s-au mai văzut in istoria planetei), prin introducerea BEV-urilor este alta povestea si nu mai am chef sa elaborez… este o pura inepție.
Sa calmez obsedații care se vor activa oricum… nu am spus că nu trebuie redusă poluarea, să îmbunățit condițiile de viață in orașe etc… dar să folosim orice furtună si trăznet si să-l asociem cu utilizarea mașinilor este incorect si penibil.
PS… rămâne cum am anticipat, vânzările de BEV-uri in Q4 se duc in cap… Lucid tot 600 pe luna produc ;)… “așteptam” vesti de la Tesla.
Lucid produced 1,550 cars during Q3 2023, a huge 28.7% drop from the 2,173 cars it produced in the previous quarter. Meanwhile, the company delivered 1,457 cars, a very slight increase over the 1,404 it delivered in Q2 — but that means it's still accumulating costly inventory
Rivian is still losing a lot of money for each car that it sells, though the Amazon-backed automaker's CEO recently noted that this was quickly changing as the company ramps up production of its R1T pickup.
Deci si pentru Rivian… vesti bune in “viitorul apropiat” când vor devenii profitabili.
Electricele astăzi sunt varză si nimic nu arată roz in viitorul apropiat!!!! planuri… cu zero emisii ;)))