Hyundai isi face brand de lux
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Linia de productie de la Hyundai a fost constant imbunatatita iar in ultima perioada constructorul coreean a plusat pe piata modelelor de lux.
Dupa SUV-ul Veracruz , Hyundai a dezvaluit recent noul sedan de lux Genesis RWD V8. Ultimele evolutii nu sunt tocmai intamplatoare, deoarece Hyundai intentioneaza sa lanseze un brand de lux pentru a putea rivaliza cu concurentii asiatici.
John Krafcik, seful de productie de la Hyundai, a declarat: „Nu ne-am decis pana acum, inca purtam discutii privind aceasta chestiune. Deocamdata, Genesis se va vinde sub brandul Hyundai si nu stim daca acesta va fi numele viitorului brand de lux. Studiem si alte posibilitati”.
Judecand dupa declaratiile lui Krafcik, se pare ca Hyundai va folosi metoda japoneza, cea a marcilor de lux. Toyota are Lexus, Honda are Acura iar Nissan are Infiniti. Nu stim inca cum se va numi marca de lux de la Hyundai, dar stim aproape sigur ca acesta va exista.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Toyota a lansat modelul C-HR în 2016. Iată că în 8 ani, Toyota a atins pragul de un milion de modele C-HR vândute pe piața europeană. (22.12)
-
Toyota oferă acum modelul Alphard sub forma unui Plug-in Hybrid. Cu o autonomie electrică de 73 de kilometri, este primul monovolum PHEV de pe piața japoneză. (22.12)
-
Tesla a emis o rechemare pentru aproape 700.000 de modele în Statele Unite ale Americii, din cauza unei probleme cu indicatorul de presiune a anvelopelor. (21.12)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
Hyundai si masinile de lux.... :)))))))))))))))))