Hyundai lucrează în prezent la o versiune sportivă a modelului i30. Era şi timpul ca producătorul coreean să ofere o alternativă la modelele similare ale fratelui de concern Kia: Cee`d GT şi Procee`d GT.
O serie de imagini spion confirmă testele unei versiuni sportive, care va adopta un kit de caroserie ceva mai agresiv, cu prize de aer mai mari pentru spoilerul faţă, cu praguri laterale şi cu o evacuare dublă.
În ceea ce priveşte motorizarea, primele informaţii conduc către propulsorul de 1.6 litri, supraalimentat, regăsit în prezent pe Veloster Turbo. Unitatea beneficiază de injecţie directă şi de o putere totală de 184 de cai, combinată cu un cuplu motor de 265 de Nm. Pe actualul Veloster, această unitate asigură un sprint de la 0 la 100 de km/h în doar 8.4 secunde, performanţă ce ar putea fi copiată şi de i30.
După cum putem intui, noua versiune sportivă i30 nu va fi etichetată cu litera N, anunţată ca fiind indicativul de performanţă al brandului pentru modele viitoare. I30 ar urma să fie prea cuminte pentru a face parte dintr-o asemenea gamă. În plus, Hyundai a anunţat că i20 va fi primul model din gama de performanţă N.Noul Hyundai i30 în versiune sport ar putea debuta la începutul anului viitor, cu ocazia Salonului Auto de la Geneva. Tot atunci este aşteptat şi faceliftul modelului de serie.
via autocar
pai golf gti are 220-230 cp si leon cupra 265-280cp;
vechiul golf gti avea 200 si cupra 240-265
pai se zvoneste ca o sa faca si o octavia rs de 280cp, cu motorul de pe cupra.
unde mai pui ca daca va fi si o octavia de 280cp, mai poti cara cu ea si tu un porc transat de la tara, de craciun, ca tot omul
cupra nu e mai ieftin.