Prezent pe piaţă de ceva vreme şi responsabil direct pentru succesul grupului Hyundai-Kia pe piaţa din Europa, actualul i30 se pregăteşte să primească un facelift pentru jumătatea carierei. Potrivit planurilor constructorului coreean, faceliftul lui i30 va sosi în primăvara anului viitor, debutul public fiind programat pentru Salonul Auto de la Geneva.
În prezent, viitorul i30 testează deja în mai multe regiuni ale Europei alături de fratele său mai mare, i40, şi el pregătit să primească o serie de revizuiri.
Din punct de vedere estetic, noul i30 va adopta un nou spoiler, lumini LED pentru rularea pe timp de zi repoziţionate, blocuri optice uşor restilizate şi alte câteva linii laterale şi posterioare care nu vor ieşi cu mult de sub tiparul actualului limbaj „fluidic sculpture”.
Interiorul va primi materiale superioare şi va beneficia de un sistem multimedia îmbunătăţit, cu un ecran tactil mai mare.
Modificări importante şi sub caroserie, unde, pe lângă ajustările aduse şasiului, va exista şi un nou motor. cai putere. Primele informaţii anunţă un agregat cu patru cilindri de 1.2 litri, supraalimentat, capabil să livreze undeva între 120 şi 130 de cai putere.
Hyundai a promis un înlocuitor pentru actuala unitate pe benzină, de 1.6 litri şi 135 dePotrivit celor de la Hyundai, motorul va oferi un consum evident îmbunătăţit şi emisii mai mici de 110 g/km.
Sunt curios cum vor evolua vanzarile.
mai pui si diesel-urile unde au multe variante, cu o singura exceptie, nu au unul puternic, peste 130 cp.
Ca vanzari Hyundai-Kia parca au in jur de 4-5% pe piata europeana nu? Stiu ca la nivel mondial sunt pe locul 5 dupa Toyota, GM, VW si Ford.
Per total reprezinta o alternativa viabila la tot ce se produce in Europa si au facut cu brio pasul de la low-cost (anii 80-90 si chiar si prin 2000) la volum-buget (exact categoria din care fac parte Skoda, Renault, Fiat).