Hyundai i20 N Sport este prima creație a departamentului de performanță al mărcii coreene. Modelul de clasă mică a fost prezentat prin două fotografii oficiale, care au fost atașate unui comunicat în care erau specificate primele detalii tehnice ale primului model de serie optimizat de divizia N, care s-a ocupat până acum doar de modelele folosite de Hyundai în Campionatul Mondial de Raliuri. Rezultatul primului proiect de variantă sportivă de serie de la Hyundai N este un i20 modificat subtil, care promite multe atunci când ajunge să fie condus pe un sector de drum virajat.
Noul Hyundai i20 N Sport are o motorizare 1.4 benzină de 115 CP și 160 Nm. Aceasta angrenează roțile din față cu ajutorul unei transmisii manuale cu șase rapoarte. În plus față de standard, pe lângă nivelul de putere și cuplu mai ridicat, i20 N Sport are arcuri și amortizoare mai ferme, un sistem de frânare cu discuri și cu ABS pe patru canale și EBD, un sistem de evacuare din oțel inoxidabil și un pachet estetic modest.
Via Hyundai
Dar arata destul de kitschos. Jantele si pneurile minuscule, bandourile "heavy duty" ca si cum acum s-ar duce in offroad, eleronul lunetei si ornamentul stalpului C grosolan realizate, calandru / parte frontala datata. Si asta vazuta din avion... dintr-o poza cu rezolutie slaba.
Luata la bani marunti, reducerea de costuri o sa se simta.
la generatia precedenta de I20 se vorbea ca vor folosi un 1.7CRDI de cca 150 cai
Oricand as alege Twingo RS 1.6 16v 133cp sau RS 2.0 aspirat :)