Hyundai i20 a primit o versiune Coupe la două luni de la debutul noii generaţii la Salonul Auto de la Paris. În comparaţie cu varianta cu cinci uşi, pe lângă lipsa evidentă a unei perechi de portiere, modelul din Coreea de Sud are un plafon mai scund cu 25 de milimetri şi mai înclinat în spate, iar toţi montanţii au fost şi ei înclinaţi pentru a asigura un aspect mai sportiv. Bara de protecţie frontală este şi ea restilizată şi integrează o grilă hexagondală mare, în timp ce posteriorul prezintă un set de stopuri mai mari decât la i20-ul cu cinci uşi. Cei de la Hyundai susţin că spaţiul interior dedicat pasagerilor nu a fost schimbat în urma schimbărilor, iar portbagajul este mai mare acum, capacitatea sa crescând cu 10 litri până la 336 de litri.
Gama de motorizări este preluată integral de la hatchback-ul cu cinci uşi din aceeaşi gamă. Asta înseamnă că Hyundai oferă un motor de 1.25 litri cu 84 CP şi 122 Nm, un 1.4 benzină de 100 CP şi 134 Nm şi două diesel-uri: 1.1 litri cu 75 CP şi 180 Nm, respectiv un 1.4 litri de 90 CP şi 240 Nm.
Motorizarea alimentată cu benzină care livrează 84 CP este singura din gamă care are transmisie manuală cu cinci trepte, în timp ce restul propusloarelor au transmisii manuale cu şase trepte. Opţional, pentru motorizarea pe benzină de top din ofertă este disponibilă o transmisie automată cu patru trepte. Gama de propulsoare ar putea fi îmbunătăţită odată cu lansarea versiunii de performanţă ”N”, confirmată drept primul proiect pentru divizia dedicată a mărcii Hyundai, cu toate că specificaţiile acesteia şi data debutului nu au fost precizate.Via Hyundai
Daca as dori sa cumpar o masina din clasa asta as face cu siguranta o vizita la Hyundai.
Daca I30-ul mi se pare putin "fortat", asta are un design foarte bine echilibrat.