Hyundai i20 va primi o nouă generaţie în 2015, care va beneficia de un design adaptat la actuala linie estetică a mărcii. Noua generaţie a subcompactei încă nu a fost prezentată oficial, dar reprezentanţii mărcii au început o campanie de teasing cu publicarea a două schiţe de design oficiale în anticiparea dezvelirii versiunii de serie. Coreenii au dorit o maşină cât mai potrivită pentru Bătrânul Continent, aşa că au desenat noul i20 la centrul lor de design din Russelsheim, Germania. Limbajul de design utilizat este denumit tot Fluidic Sculpture, o filozofie lansată în urmă cu patru ani, dar ajuns la versiunea 2.0, după cum explică reprezentanţii mărcii din Coreea de Sud.
Hyundai i20 WRC, prima imagine oficială a modelului de competiţie
Noul i20 se remarcă prin grila faţă hexagonală de dimensiuni mari, capota lungă şi blocurile optice mari. Din păcate, nu toate trăsăturile prezente pe exemplarul din schiţele alăturate vor ajunge pe modelul de serie, cum este cazul jantelor mari şi a liniei mediene profilate agresiv.. La nivelul posteriorului remarcăm un artificiu de design la nivelul montantului C, care prezintă un ornament de culoare închisă pentru a crea iluzia că este întrerupt.
Desigur, cele două schiţe prezentate de coreeni nu implică numeroase elemente găsite pe maşina de producţie, cum ar fi mânerele pentru deschiderea portierelor, dar acestea ne arată direcţia stilistică pe care au urmat-o specialiştii în estetică ai Centrului de Design Hyundai Motor Europe.Hyundai va lansa 22 de modele noi în următorii patru ani
Hyundai şi Kia vor merge pe strategii diferite de design
Versiunea de producţie a noului Hyundai i20 va debuta în octombrie, în cadrul Salonului Auto de la Paris.
Potrivit primelor informaţii, gama de motorizări va fi preluată de la actuala generaţie, din motive de costuri. Vestea interesantă este că divizia de performanţă "N" de la Hyundai va dezvolta o versiune sport a lui i20, aşteptată să fie prezentată în decursul anului viitor. Această versiune va beneficia şi de experienţa echipei de WRC a celor de la Hyundai, care s-a întors în acest campionat cu i20 a cărui specificaţie este inspirată puternic de generaţia nouă a subcomapctei.Hyundai a vândut şase milioane de maşini de la debutul său pe piaţa din Europa
Via Hyundai
Link cu masina gasita pe strazile din India: http://www.indiancarsbikes.in/auto-news/2014-hyundai-i20-spied-design-mixed-reactions-96401/
In realitate nu pare atat de misto precum schitele. Toata lumea critica montantul C, cam nepotrivit.