ESP ŞI AIRBAG-URI CORTINĂ ÎN STANDARD
Lista de dotări opţionale ale noului i10 include numeroase elemente noi pentru modelul coreean, de la volan încălzit şi îmbrăcat în piele, la tempomat cu limitator de viteză, airbag-uri cortină în standard, ESP şi climatizare cu reglare automată. Bineînţeles, nu toate elementele de mai sus vor veni în standard, dar modelul de serie va avea ESP şi o suită de airbag-uri încă de la versiunea de bază. Ne aşteptăm ca nivelul echipamentelor tehnologice să crească semnificativ faţă de generaţia precedentă.
Pentru moment, Hyundai nu a dezvelit nicio imagine a interiorului noului model.Pe latura tehnică, reprezentanţii producătorului din Coreea de Sud sunt zgârciti cu detaliile, însă zvonurile anunţă o gamă de motorizări care include unităţi de 1.0 şi 1.25 litri. Acestea sunt versiuni modificate ale propulsoarelor găsite pe generaţia actuală a lui i10, care au ajuns să consume mai puţin şi dezvoltă mai mulţi cai putere. O mare schimbare anunţată pentru i10 este la nivelul suspensiei, care a fost reconfigurată pentru a livra mai mult confort şi un nivel superior de manevrabilitate. Printre schimbările aplicate se numără repoziţionarea amortizoarelor spate şi introducerea unei noi platforme. Ţinta celor de la Hyundai a fost să ofere o experienţă apropiată de cea a unui model de segment B.
DEZVOLTAT ŞI PRODUS ÎN EUROPA
Noua generaţie a lui Hyundai i10 este primul model de segment A produs de Hyundai în Europa. Producţia va debuta în septembrie, la fabrica Hyundai din Izmit, Turcia. Proiectarea, testarea şi dezvoltarea modelului i10 de generaţie nouă a fost realizată la centrul Hyundai din Russelsheim, pentru a asigura compatibilitatea sa cu cerinţele consumatorilor europeni.
Via Hyundai
Traisca grila fata Ford
Suspensia setata pentru confort superior si manevrabilitate ... pe dracu ...
Actualul i10 a capatat forma dupa facelift, insa interiorul era un pic fad.
Ramane de vazut la ce preturi se va vinde aceasta masinuta in Romania (in UK preturile incep de la 8500 de lire) si cum va veni echipata. Din ce este scris pe siteurile auto straine, si interiorul va fi unul calitativ, cu multe spatii de depozitare, cu spatiu suficient pentru pasagerii spate si cu materiale moi.
Macar Aston a fost a lui Ford si acum mai are 10% din actiuni
i10 a fost si va ramane probabil o masina ok pentru oras si imprejurimi.