Esential
45 | de g/km emite Hyundai i-oniq. |
Hyundai ne propune un concept interesant la Salonul Auto de la Geneva, botezat i-oniq. Designul futurist a fost deja dezvăluit într-o primă imagine oficială, însă astăzi putem spune că prototipul asiaticilor se bucură de o întreagă galerie foto.
Deşi imaginile nu sunt oficiale, ele trădează aspectul posterior, precum şi interiorul conceptului i-oniq, toate mărci înregistrate ale filosofiei de design "Fluidic Sculpture".
i-oniq introduce şi un nou ansamblu de propulsie pe care am putea să-l vedem în anii următori şi pe modelele de serie Hyundai. Vorbim de un pachet format dintr-o unitate electrică de 108 cai putere şi dintr-un motor de un litru cu trei cilindri, pe benzină, care funcţionează ca generator pentru baterii atunci când acestea sunt terminate.
Conform datelor tehnice oficiale, maşina poate rula în mod full-electric vreme de 120 de kilometri, autonomia crescând până la 700 de kilometri după ce motorul pe benzină începe să îşi preia rolul de generator.
Confguraţia îi permite conceptului să se laude cu emisii de numai 45 g/km.via | carscoop
Ideea amplasarii unui motor termic pe post de generator se foloseste de ani de zile la utilajele de mare capacitate!