Hyundai construiește modelul Genesis în Coreea de Sud, de unde îl exportă pe numeroase piețe, inclusiv pe cele din America de Nord și Europa. Coreenii spun că Genesis este pe locul trei la vânzări în segmentul său pe piața din Statele Unite ale Americii. Pe piața respectivă, marca din Coreea de Sud oferă două versiuni de motorizare în gama Genesis, un V6 de 3.8 litri și un V8 de 5.0 litri.
Europenii, în schimb, pot cumpăra doar versiunea V6 de 3.8 litri a lui Genesis. Reprezentanții Hyundai se declară încântați de succesul comercial al celui mai scump model din ofertă. Prima generație a lui Genesis a debutat în 2008 și a fost vândută în 250.000 de unități până să fie înlocuită de modelul lansat în noiembrie 2013. "Atingerea acestui hotar global de vânzări într-o perioadă atât de scurtă demonstrează expertiza tehnologică a Hyundai Motor și succesul în poziționarea mărcii drept un producător credibil de modele premium", a concluzionat Wonshin Chang, Vicepreședinte Executiv și șeful diviziei internaționale de operațiuni la Hyundai Motor Company.Via Hyundai
Oricum toti isi iau S-class sau A8, nu da nimeni atatia bani pe un "Hyundai".
+ ca nu are motorizarile potrivite pentru noi.
Intr-un moment, era una din masinile mele favorite pe care o achizitionam daca ma mutam in state. Mai ales ca se si devalorizeaza destul de mult.