Hyundai Genesis Sedan a atins pragul de 100.000 de unități vândute în 18 luni

de Sebastian Toma
Marti, 23.06.2015
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Hyundai sărbătorește un rezultat foarte bun de vânzări cu a doua generație a berlinei Genesis. Modelul premium al coreenilor a fost vândut în 100.000 de unități în doar un an și jumătate de la debut.

Esential 18 luni au trecut de la lansarea celei de-a doua generații a lui Hyundai Genesis Sedan, model care s-a vândut deja în 100.000 de unități.
Hyundai sărbătorește atingerea unui hotar de vânzări pentru cel mai scump model din portofoliul său, Genesis Sedan. Coreenii au reușit să vândă 100.000 de unități ale berlinei premium în doar 18 luni, cu 10 luni mai rapid decât a avut nevoie prima generație a limuzinei de la Hyundai să vândă la fel de multe unități. În mod interesant, 50% dintre toate unitățile Hyundai Genesis au fost vândute pe piața indigenă, în timp ce restul de 53.254 de unități au fost exportate pe piețele globale pe care este vândut acest model. Până la finalul lunii mai a anului curent, Hyundai a vândut 105.915 unități Genesis la nivel global.

Hyundai construiește modelul Genesis în Coreea de Sud, de unde îl exportă pe numeroase piețe, inclusiv pe cele din America de Nord și Europa. Coreenii spun că Genesis este pe locul trei la vânzări în segmentul său pe piața din Statele Unite ale Americii. Pe piața respectivă, marca din Coreea de Sud oferă două versiuni de motorizare în gama Genesis, un V6 de 3.8 litri și un V8 de 5.0 litri.

Europenii, în schimb, pot cumpăra doar versiunea V6 de 3.8 litri a lui Genesis.

Urmareste Automarket
Reprezentanții Hyundai se declară încântați de succesul comercial al celui mai scump model din ofertă. Prima generație a lui Genesis a debutat în 2008 și a fost vândută în 250.000 de unități până să fie înlocuită de modelul lansat în noiembrie 2013. "Atingerea acestui hotar global de vânzări într-o perioadă atât de scurtă demonstrează expertiza tehnologică a Hyundai Motor și succesul în poziționarea mărcii drept un producător credibil de modele premium", a concluzionat Wonshin Chang, Vicepreședinte Executiv și șeful diviziei internaționale de operațiuni la Hyundai Motor Company.

Via Hyundai

Comentarii (8)

  • nu stiu in Europa, dar in state Genesisul din ce reviews pe net am vazut, e concurent serios pt Merc, Audi si BMW. toti spun ceva de genul: nu e cu nimic inferior tripletei nemtesti, insa pretul e la jumate. bine, acolo mai e si Lexus care se bate serios cu cei 3...chiar si Infinity.
    14 6
  • someone
    100000 in 18 luni inseamna cam 66000 pe an...pentru clasa din care face parte si emblema de pe capota, este un rezultat excelent
    9 6
  • Pai mi se pare normal. Toti review-eri spun ca ofera cam 80% din experienta S-Class, la 50k $. Deci are un pret pe care sa si-l poate permite si oamenii din clasa de mijloc din America, dar ofera niveluri de lux si rafinament regasite mai mult pe masini 100k+. Deci chiar merita. Pacat ca nu se vinde si la noi. Bineinteles, aici ar avea nevoie de un 3.0 diesel sa fie populara.
    8 7
  • 5.0 V8 frumos. Masina arata bine, deci se poate.
    6 6
  • In Europa nu stiu daca e de vanzare, am vazut ceva prin Germania de vanzare insa nu stiu sigur daca se vinde pe acolo. In Ro nu avea rost sa o aduca.
    Oricum toti isi iau S-class sau A8, nu da nimeni atatia bani pe un "Hyundai".
    + ca nu are motorizarile potrivite pentru noi.

    Intr-un moment, era una din masinile mele favorite pe care o achizitionam daca ma mutam in state. Mai ales ca se si devalorizeaza destul de mult.
    6 5
  • Ar putea să ofere și o variantă hybrid împreună cu motorul V6.
    0 3
  • Pentru prețul său cu siguranță că este competitiv, dar cine crede ca oferă 80% dintr-un S la jumătate de preț se înșeala, acum serios, interiorul lui Genesis vi se pare că se apropie mult de Mercedes S? Este un interior ok, dar pt clasa de lux este depășit de toată concurența, atât ca aspect cât și materiale, pt că diferența aia de preț trebuia să se vadă undeva, nu mai vorbesc de tehnologiile de bord. Oricum pentru Hyundai este un mare progres, bravo lor.
    7 2
  • Normal ca ofera 80 % dintr-un S , si asta pt ca celalalt procent de +20% in completeaza Equus un model mult mai luxos si care bate S-ul atatat la raportul lux/pret/calitate si fiabilitatea dobandita ( garantie 10 ani la motoare ). Asta pt Cunoscatori !
    6 5

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru