Esential
210 | cai putere oferă noul Genesis Coupe. |
8 | secunde îi sunt necesare noului Hyundai Genesis Coupe pentru a atinge 100 de km/h. |
210 | cai putere oferă noul Genesis Coupe. |
8 | secunde îi sunt necesare noului Hyundai Genesis Coupe pentru a atinge 100 de km/h. |
Hyundai România anunţă astăzi lansarea celui mai rebel model al său pe piaţa locală. Este vorba despre Genesis Coupe, cel mai sportiv model al sud-coreenilor, sosit în România să cucerească publicul tânăr. Pentru a intra în graţiile românilor, coupe-ul vine cu un motor pe benzină ce antrenează puntea spate.
Unitatea TCi dispune de 210 cai putere, resimţiţi la 6000 de rotaţii, şi un cuplu motor de 302 Nm, disponibil pe o plajă de turaţii generoasă, cuprinsă între 1900 şi 3500 rpm. Resursele sunt exploatate cu ajutorul unei cutii manuale cu şase rapoarte, care ajută coupe-ul să accelereze de la 0 la 100 de km/h în 8 secunde. Viteza maximă se opreşte şi ea la 222 de km/h.
Pentru cei preocupaţi de consum, trebuie să spunem că Genesis Coupe înghite 13.5 litri/100 de km în oraş şi 7.1 litri/100 de km în afara lui.
Noul Genesis Coupe este disponibil în România cu o singură motorizare şi un singur nivel de echipare. Preţul fixat de asiatici este de 26.664 de euro cu TVA inclus.
Pentru aceşti bani, românul primeşte în standard şase airbaguri, ABS, ESP, diferenţial spate cu alunecare limitată, faruri cu reglare pe înălţime, geamuri electrice, lumini diurne, oglinzi electrice, încălzite şi pliabile, pilot automat, scaun şofer cu reglare electrică, sistem audio cu MP3, Aux şi iPod, volan şi schimbător îmbrăcat în piele, trapă acţionată electric şi pedale cromate.
via | Hyundai
Una peste alta, pare o versiune de luat in seama la un pret decent, pt un coupe atat de atragator, in cei 26k , la acea echipare, doar atat primesti ?, cele enumerate de voi, mai sus ?
in sua este 16k euro, si la care punem un transport corporate (adica hyundai nu aduce 1 masina si multe zeci) si mai adaugam 1000 euro, hai 2000 euro pana la constanta.
scadem tax-ul lor si adaugam tva de la noi, +19k euro.
si mai pune un extra profit de hotie si hyundai romania (ca oricum nu il cumpara la pret de vanzare de state ca doar e branch oficial hyundai) si tot ajungem la 22k euro.
dar sa il comercializezi la 26k euro deja e jaf, ca deobicei orice altceva in tara asta.
asa ca la lansare va fi gen, discount de 2k euro, si tu le ceri sa il vanda cu 22k, si daca nu, treaba lor, mai bine ti-l faci rost prin surse proprii, si la pret mai bun
americanii nu au tva ci un alt sistem de taxare, care e la 10% (fata de 24%).
in fine, pe langa pretul oferit spre vanzare in romania, sunt curios de masina cum se comporta