În standard, Hyundai Genesis are o configuraţie cu tracţiune spate, dar va fi oferit şi în compania sistmeului HRTRAC de tracţiune integrală. În funcţie de piaţa pe care o vor comercializa, Hyundai va oferi modelul Genesis cu motoare care livrează între 257 şi 425 CP, varianta entry-level fiind un V6 de 3.0 litri, în timp ce vârful gamei este un V8 de 5.0 litri. Toate motorizările sunt optimizate pentru un raport bun între performanţe şi consum de carburant, iar transmisia automată cu opt trepte este standard indiferent de motorul ales.
Versiunea de bază a lui Hyundai Genesis accelerează de la 0 la 100 km/h în 8.6 secunde, în timp ce vârful gamei realizează această acceleraţie în doar 5.4 secunde. Interiorul noii generaţii a lui Hyundai Genesis a fost regândit complet, spun reprezentanţii mărcii. Acum, modelul are materiale de calitate superioară, prezintă un aspect mai puţin aglomerat şi are mai multe spaţii de depozitare. Nivelul de zgomot şi vibraţii prezintă o reducere semnificativă, notează reprezentanţii Hyundai. Genesis a fost îmbunătăţit prin implementarea unei suspensii spate multi-link, a unui airbag pentru genunchii şoferului şi printr-un set de sisteme active de siguranţă, care evită accidentele cauzate de părăsirea neintenţionată a benzii de rulare.
Via Hyundai
Cred ca nimeni nu ar da o gramada de bani pe o masina care arata ca un Elantra sau Sonata. E ca si cum ai da foc la portofel.
sigur va stabili noi standarde pentru Indochina.
Grila de Peugeot, profil asemanator cu BMW F10, emblema de Bentley..lista ar putea continua, fata de precedenta generatie este un regres.
Vad ca multi stramba din nas ca nu e premium, Lexus e o Toyota cu alta emblema si alte traznai.
Dar fratilor hAudi nu e tot un VW cu alta emblema?
Un benveu cu 700 mii Km la bord - chiar daca voi stiti ca are 92.500 =)) - nu este o jumatate dintr-un Logan?
Absolut nimic original! Nimic care sa fie autentic Chevrolet. Yucks!!!!!...
Eu unul am muncit si mi-am cumparat la 22 mii euro unul la mana a doua cu trapa, cu piele cu xdraiv, etc.
Si cred ca cel mai puternic concurent pentru masina asta va fi Renault Latitude.
In rest mie masina asta mi se pare in regula. In plus segmentul pe care intra aceasta masina este cam liber. Nu este un rival nici pentru Isignia, nici Passat, nici Mondeo etc. Cred ca se merge pe aceiasi idee ca si Latitude: o masina de clasa mare (nu medie, asa cum sunt cele precizate mai sus), cu dotari foarte bune, motoare puternice la pret aproximativ la fel cu "greii" clasei medii de la nemti.
Ca aspect... mi se pare in regula. Putin cam sters si care aminteste de alte masini, dar merge. E o masina care nu se va vinde doar in Europa, deci trebuie sa placa la cat mai multi.
Spate-Lexus IS!
poza 4 BMW 5GT
fata putin neterminata estetic cu toate ca si acolo apar asemanari insa de la mai multe modele.
oricum, nu cred ca se va vinde bine, cel putin in Europa va fi rar de tot.
am impresia ca e mai mult asa, motiv de mandrie masina asta, nu de facut bani cu ea. pt asta exista i30, ix35 etc. cumva, sa arate lumii ca si ei pot fi premium daca vor...