Hyundai Genesis, berlina mare a coreenilor, a primit o nouă generaţie

de Sebastian Toma
Marti, 26.11.2013
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Hyundai Genesis a primit o nouă generaţie, menită să stabilească noi standarde în segmentul berlinelor mari. Spre deosebire de predecesorul său, noul Genesis va fi vândut şi pe piaţa din Europa.

Esential 425 CP dezvoltă V8-ul de 5.0 litri din echiparea lui Hyundai Genesis.
Hyundai Genesis, berlina premium a producătorului sud-coreean, a primit o nouă generaţie. Dezvelirea noii generaţii a lui Genesis n-a avut loc la Salonul Auto de la Los Angeles, derulat în această perioadă, ci la un eveniment dedicat în Seoul. Modelul prezintă noua faţă a limbajului de design Fluidic Sculpture, care vine cu o grilă faţă hexagonală cu finisaj lucios şi prezintă console scurte. Blocurile optice bi-xenon au semnalizatoare şi proiectoare cu LED-uri, în timpce stopurile sunt full-LED, pentru a oferi un aspect demn de un model premium. Odată cu noua generaţie, Genesis a crescut, berlina premium de la Hyundai având o lungime de 4.990 milimetri şi o lăţime de 1.890 milimetri, fără să includem oglinzile laterale. Ampatamentul este impresionant chiar şi pentru acest segment, de 3.010 milimetri.

În standard, Hyundai Genesis are o configuraţie cu tracţiune spate, dar va fi oferit şi în compania sistmeului HRTRAC de tracţiune integrală. În funcţie de piaţa pe care o vor comercializa, Hyundai va oferi modelul Genesis cu motoare care livrează între 257 şi 425 CP, varianta entry-level fiind un V6 de 3.0 litri, în timp ce vârful gamei este un V8 de 5.0 litri. Toate motorizările sunt optimizate pentru un raport bun între performanţe şi consum de carburant, iar transmisia automată cu opt trepte este standard indiferent de motorul ales.

Versiunea de bază a lui Hyundai Genesis accelerează de la 0 la 100 km/h în 8.6 secunde, în timp ce vârful gamei realizează această acceleraţie în doar 5.4 secunde.

Urmareste Automarket
Interiorul noii generaţii a lui Hyundai Genesis a fost regândit complet, spun reprezentanţii mărcii. Acum, modelul are materiale de calitate superioară, prezintă un aspect mai puţin aglomerat şi are mai multe spaţii de depozitare.
Nivelul de zgomot şi vibraţii prezintă o reducere semnificativă, notează reprezentanţii Hyundai. Genesis a fost îmbunătăţit prin implementarea unei suspensii spate multi-link, a unui airbag pentru genunchii şoferului şi printr-un set de sisteme active de siguranţă, care evită accidentele cauzate de părăsirea neintenţionată a benzii de rulare.

Via Hyundai

Comentarii (18)

  • Faruri de Bmw si grila de Audi, in afara de asta pare ok, mai ales la interior, exceptand schimbatorul pe care l-am mai vazut undeva:). Gluma gluma, dar coreenii nu glumesc si devin amenintatori pt unele marci mai cunoscute.
    23 6
  • Arata bine si vad ca este si bine finisat.
    19 6
  • spatele imi sugereaza o honda accord, grila e imensa si ciudata gen audi, interior de bmw. De aici putin din partea cealalta mai mult.....per total arata bine.
    6 6
  • facelift
    Model gandit pentru America si Asia. Nicio sansa sa fie vandut in Europa unde ar fi mancat de viu.
    Cred ca nimeni nu ar da o gramada de bani pe o masina care arata ca un Elantra sau Sonata. E ca si cum ai da foc la portofel.
    12 16
  • La fel cum nimeni nu ar da o gramada de bani pe un S class care artata ca un C class de generatie viitoare, si la fel cum nu ar da bani nici pe un Cayenne care arata ca un Macan, si nici pe un X6 care arata ca Actyon ....pffff, tipic romanesc.
    15 14
  • Le-a iesit o masina uimitoare, dotari de 5 stele, luxoasa la interior. Nu stiu care marci de volum mai au la aceasta ora o limuzina de clasa MARE ( segment E ) care sa faca fata unul Genesis. VW ? Hmm, nu . Opel ? Hmm, NU.......oare care ? E class ? Hmm e marca premium. Deci ? Sa va aud domnilor maestri in masini care borati printre comentarii ?
    11 6
  • Ar mai fi Phaetonul, poate si DS5... in rest, cam pauza, asa e.
    6 1
  • @MOG, Phaeton-ul este din categoria FULL-SIZE, deci nu are legatura decat cu K900/QUORIS sau cu EQUUS de la Hyundai.Dar care este destul de imbatranit fata de acestea .
    3 3
  • rotila
    arata foarte bine
    sigur va stabili noi standarde pentru Indochina.
    2 9
  • Dacia Plant
    Credeam ca nu ii copieaza si ei pe verii chinezoi dar se pare ca ii urmeaza. Au luat cate un pic din toate si au creat o masina. Ar putea sa fie si ei mai originali cum au facut cu i40 care mi se pare o masina frumoasa si originala.
    5 2
  • Ai dreptate, as adauga si Lexus aici, pai decat sa dai cateva zeci de mii in plus pe o toyota cu sigla lexus, mai bine un hyundai clar mai ieftin si la fel de bun, la fel de fiabil, la exterior tot cu influente de la unii de la altii, deci coreenii au devenit mai buni si decat japonezii.
    4 5
  • Cea mai reusita masina nu este.

    Grila de Peugeot, profil asemanator cu BMW F10, emblema de Bentley..lista ar putea continua, fata de precedenta generatie este un regres.

    Vad ca multi stramba din nas ca nu e premium, Lexus e o Toyota cu alta emblema si alte traznai.

    Dar fratilor hAudi nu e tot un VW cu alta emblema?

    Un benveu cu 700 mii Km la bord - chiar daca voi stiti ca are 92.500 =)) - nu este o jumatate dintr-un Logan?
    3 4
  • Daca un benveu este tinut sa faca 700 de mii de km este ceva, inseamna ca nu e chiar praf, cand vor fi si hiundei cu aceleasi kilometraje la juma de logan sa ne spui si noua.
    4 5
  • Faruri BMW, sigla Bentley, Grila Aston + Audi, stopuri Lexus, lateral Audi A7... gasiti si voi restul...

    Absolut nimic original! Nimic care sa fie autentic Chevrolet. Yucks!!!!!...
    2 0
  • Adevarul ca si eu am x5 din Bulgaria SH dar nu vorbesc atat de cocalaresc pe cat se frustreaza unii anonimi pe aici. E drept ca unii s-au nascut la orfelinat si nu au nici bani de inghetata, dar de bemve.

    Eu unul am muncit si mi-am cumparat la 22 mii euro unul la mana a doua cu trapa, cu piele cu xdraiv, etc.
    3 6
  • LauCalin
    Nici un diesel,mai ales in Europa? Din cate stiu Hyundai nu are un diesel cu o putere undeva in jur de 250 CP, deci asta inseamna ca si cel mai slab motor va fi pe benzina. Oricat de ok ar fi masina eu asta o vad ca un handicap.
    Si cred ca cel mai puternic concurent pentru masina asta va fi Renault Latitude.
    In rest mie masina asta mi se pare in regula. In plus segmentul pe care intra aceasta masina este cam liber. Nu este un rival nici pentru Isignia, nici Passat, nici Mondeo etc. Cred ca se merge pe aceiasi idee ca si Latitude: o masina de clasa mare (nu medie, asa cum sunt cele precizate mai sus), cu dotari foarte bune, motoare puternice la pret aproximativ la fel cu "greii" clasei medii de la nemti.
    Ca aspect... mi se pare in regula. Putin cam sters si care aminteste de alte masini, dar merge. E o masina care nu se va vinde doar in Europa, deci trebuie sa placa la cat mai multi.
    2 1
  • siemezu
    Lateral: BMW-garantat!
    Spate-Lexus IS!
    poza 4 BMW 5GT
    fata putin neterminata estetic cu toate ca si acolo apar asemanari insa de la mai multe modele.
    0 0
  • LauCalin: oare 2.2-ul lor de 197 cp ar fi fost prea mic? e un motor decent si destul de potent. daca merge pe santa fe, nu vad dc n`ar merge si pe genesis...
    oricum, nu cred ca se va vinde bine, cel putin in Europa va fi rar de tot.
    am impresia ca e mai mult asa, motiv de mandrie masina asta, nu de facut bani cu ea. pt asta exista i30, ix35 etc. cumva, sa arate lumii ca si ei pot fi premium daca vor...
    1 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru