Grupul Hyundai a anunțat recent că noul său obiectiv pentru 2025 este să vândă anual un milion de mașini electrice prin brandurile sale.
Brandul Hyundai are planuri ambițioase pentru 2020: vrea să devină lider european la producția de mașini electrice. Constructorul a început, din martie, să producă versiunea electrică a lui Kona la uzina sa din Cehia. Pentru acest an, Hyundai vrea să aibă o producție totală de peste 80.000 de mașini electrice în Europa.
În ceea ce privește piața europeană, asiaticii estimează vânzări de 60.000 de mașini electrice în 2020, potrivit declarațiilor lui Michael Cole, șeful operațiunilor Hyundai din Europa.
Într-un interviu acordat Automotive News Europe, Cole a spus că obiectivul Hyundai este să aibă o cotă mai mare de piață în Europa în a doua jumătate din 2020.
“Am observat o revenire destul de bună a pieței în această perioadă și pot spune că suntem aproape de normal. Trebuie să așteptăm cifrele oficiale, dar se pare că vânzările din iulie sunt doar ușor mai mici față de aceeași perioadă din 2019.
Cred că piața va continua să-și revină în al treilea trimestru. Pentru a doua jumătate din 2020, estimez că vânzările ar putea să aibă o scădere de 10% față de perioada similară de anul trecut,” a spus Cole.Oficialul Hyundai subliniază că electrificarea este o mare prioritate, iar compania vrea să devină un jucător important al pieței europene.
“În primele 6 luni, vânzările de vehicule electrificate au depășit 20% din total. Probabil că vom avea vânzări de peste 60.000 de mașini electrice în 2020,” a subliniat șeful Hyundai din Europa.
Grupul Hyundai vrea să ajungă la vânzări de un milion de mașini electrice în 2025, iar brandurile Hyundai și Kia să aibă împreună o cotă de 10% din vânzările globale pe acest segment.
Obiectivul anunțat anterior de grupul asiatic era de 560.000 de mașini electrice. Până în 2025, Hyundai și Kia vor să lanseze nu mai puțin de 16 modele electrice noi.
Via Automotive News
Comentarii (0)