În urmă cu 3 luni, Hyundai a dezvăluit lumii întregi noul membru al familiei de modele electrice Ioniq, botezat Ioniq 6. Noul model cu zero emisii este unul dintre cele mai avansate și anticipate modele de serie ale constructorului sud-coreean, iar unele informații tehnice, precum autonomia, au rămas un secret până astăzi.
Anterior, Hyundai Ioniq 6 promitea o autonomie de peste 610 kilometri în regim WLTP. Constructorul s-a ținut de această promisiune, deoarece noile date tehnice publicate de Hyundai relevă faptul că Ioniq 6 are o autonomie de 614 kilometri în regim WLTP.
Această autonomie este posibilă doar pentru cei care optează pentru versiunea Long Range și cu jante de 18 inch. Această versiune este echipată cu un acumulator de 77.4 kWh și cu două roți motrice. Dacă alegi jantele de 20 de inch, în schimb, autonomia va scădea până la 545 de kilometri.
Hyundai Ioniq 6 este disponibil și cu tracțiune integrală. În configurația Long Range și cu jantele de 18 inch, modelul are o autonomie de 583 de kilometri, respectiv de 519 kilometri dacă sunt echipate jantele de 20 de inch.
Versiunea cu baterie mai mică, de 53 kWh, este disponibilă doar cu două roți motrice și oferă o autonomie de 429 de kilometri în regim WLTP.
Indiferent de acumulatorul ales, acesta poate fi încărcat de la 10% la 80% în 18 minute, cu ajutorul arhitecturii de 800 de volți. autonomie promite un consum de 14.3 kWh/100 km.
Versiunea cu cea mai marevia Hyundai
Sunt electrice care au şi 1000 km reali, dar apoi că nu încarcă repede... că....
Ciudat că la o ţară cu 40% din locuinţe cu WC înafara clădirii de locuinţă sau în ţara UE cu cel mai mic număr de camere pe cap locuitor sau chiar şi ca metri pătraţi locuibili pe cap de locuitor...
suntem aşa pretenţioşi în privinţa altor aspecte.
Mda
Tesla super charger sunt 480V
Unul este la singura Reprezentanță Porsche din Ro(in Pipera, dar este făcut special pt Porsche uri), și mai exista încă 3 locații unde poate încărca oricine la Porsche București Vest 1, Nurvil Râmnicu Vâlcea și la Porsche Timișoara
După cum vezi nu se mai obosește nimeni.
Am înțeles îți plac Electricele si crezi ca sunt soluția pentru o lume mai buna, foarte bine. Cine sunt eu sau altul sa-ți spunem ce sa crezi? Hai sa vedem ce putem învață unii de la alți despre masini indiferent ca sunt electrice sau clasice. Încă avem libertatea si posibilitatea sa alegem si asta vom face indiferent de cât ne contrazicem pe tema asta. Ai electrică, spune-ne cum te descurci, ai nu ai probleme… da-te cu pararea la modelele noi dacă ai ceva de spus (devreme ce-ți plac ar trebui sa ai) si cam asta este. Hai ca-i simplu, lasă energia negativă de o parte ca nu te ajuta la nimic. Referitor la faza cu WC-ul afara, cred ca ai fost cam lipsit de respect fata de o situație reala, iar cei care încă sunt in condiția menționata de tine nu se gândesc la ce masina sa-si cumpere, in consecință cred ca ai vrut sa scoți in evidentă cât ești tu de ok financiar ca ai WC in casa… eu zic ca ai dat-o rău in bara, parca îngâmfarea îi spune ;)
Nici Springul nu scoate atat.
https://www.spritmonitor.de/en/overview/113-Dacia/1958-Spring.html?powerunit=2
Nu-ti mai insir toate minusurile ca s-au mai spus de n ori pe aici.
Dar cei 15k euro diferenta intre o termica si o electrica e posibil sa nu-i recuperezi niciodata. Concret
- ZOE 35k euro; consum 16kwh%
- Yaris 17k euro; consum 5% benzina
Fa singur calculele in cat timp se amortizeaza diferenta de pret din diferenta de cost de rulare. Sau da-mi alte exemple care crezi tu ca ilustreaza mai bine depasirea pragului. Si te rog fara nici o pomana de la stat, doar preturi de lista.
Oare cate vom vedea la coada la mall?
termicele au externalitati doar negative, plus ca tot se cheltuie bani, poate nu cheltuie soferul de termica direct, dar ii face pe altii sa cheltuie bani pe doctori sa se trateze de boli respiratorii cauzate de noxe, asta fiind o alta externalitate negativa a termicelor.
pe fanii afumatorilor nu-i intereseaza lucrurile astea, egoismul lor e cat china si pur si simplu nu cred de existenta acestor externalitati, daca nu le-au experimentat ei pe propria piele sau apropiatii lor. au impresia ca nu platesc, dar de fapt platesc cu varf si indesat, pentru ca de exemplu, tratamentele pt boli respiratorii sunt decontate din bugetul asigurarilor de sanatate la care contribuim toti. in schimb, daca aducem in discutie prima de la stat pt electrice imediat se oparesc ca vaaai bani publici.
@St M
În fiecare zi mai apare unul...
Diesel / benzină este POLUANT 100% fără nicio şansă să fie verde şi chiar măcar 10% (decât că i se bagă bio combustibil - din porumb etc)
Curentul este peste 65% în România VERDE.
Sunt staţii de încărcare care au 100% VERDE şi acasă dacă ai la Hidroelectrica sau panouri solare, iar eşti 100% VERDE !
Cum poţi să minţi în halul ăsta????
Pentru tine poluarea centralelor de la sute km e tot una cu poluarea directa in orase sub nasul tau?:))
Sa luam in calcul si eficienta motoarelor termice, rafinezi tot petrolul ca sa ai un randament de ~25% deci 75% din benzina/motorina ii ars degeaba :)) Ti-am zis, comentarile tale sunt doar latraturi
Ar trebui sa ma amuze comentariile tale, insa e trista situatia asta cum toti incuiatii au ajuns experti...