Hyundai declara razboi lui Logan
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Se stie ca producatorul coreean Hyundai intentioneaza intre in topul primilor 5 jucatori auto la nivel mondial pana in 2010. Pentru a-si indeplini acest scop, coreenii au pus la punct un plan de atac.
Hyundai va duce o lupta pe doua fronturi, va miza pe mana unei noi linii de modele premium cu motoare V8 si va pregati un model low-cost pentru pietele emergente.
Specialistii de pe piata auto au afirmat ca Hyundai va intentiona sa preia din piata detinuta de Renault cu modelul Logan in tarile emergente.
„Suntem pe ultima suta de metri in ceea ce inseamna dezvoltarea si productia unui model foarte ieftin. Rivalii nostri, cum ar fi cei de la Renault, produc un model sub 10.000 de dolari”, a declarat Kim Dong-jin, vicepresedintele Hyundai, in cadrul unui eveniment desfasurat recent la Seul.
Pe langa acest lucru, se pare ca Hyundai va pregati o ofensiva puternica pe segmentele de piata detinute acum de Infiniti sau Lexus.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
Constructorul asiatic a publicat primele imagini și informații despre Syros, un SUV urban gândit special pentru piața din India. La debut, noul model poate fi comandat cu motorizări pe benzină și diesel. (19.12)
-
Honda a anunțat revenirea modelului Prelude, echipat cu un sistem de propulsie hibrid complet nou. Din anul 2026, acesta va ajunge și în Europa. Noul model va folosi o tehnologie unică, un sistem numit Honda S+ Shift. (18.12)
-
Divizia Mitsubishi din Cehia a dezvoltat o ediție specială pentru modelul Colt. Denumită Colt Performance, aceasta este inspirată din lumea raliurilor. (16.12)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
Logan va trebui sa evolueze rapid in calitate si performante. Si asa este cam scump.
Accentul mai nou e mult peste cel vechi. Cu interior bej este si peste Logan. Altfel e tot un model ieftin. Hyundai nu are cum sa produca un alt model si mai ieftin, decat poate sa faca ceva in genul C1/107... spartan dar in plus si gretos. Hyundai Getz esde de pilda un hatch mic si bun...dar nu e ieftin.
De cand Hyundai e mana in mana cu KIA, par sa le mearga foarte bine afacerile. Dar acum sa vrei sa faci un model nou ieftin si in acelasi timp sa oferi masini cu V8...e dificil; decat poate daca achizitioneaza o masina mica gata facuta, asa cum au procedat Daewoo cu Tico.
Modelul sa-i zicem "premium" al Hyundai, Sonata, e departe de ce ar vrea un posesor de Audi, atat in termeni de putere cat si calitate de executie.
Coreeni sunt cam germanici acolo in Asia, si odata ce si-au stabilit aceste tinte vor face totul sa le atinga. Hyundai ofera si masini bune, cum sunt Coupe-ul ,Gets si Tucsonul. De Accent inca am rezerve sa-i zic buna, dar cel actual e un pas mare fata de modelul vechi.
"n-ai sa vezi tu oameni de afaceri sa se plimbe cu loganuri sau tineri"
Get a honest job at McDonalds!
O zi faina tuturor!!
Plus ca la banii pe care-i dai pe Logan trebuie sa mai pui daca vrei si tu un ABS, fata de un Accent care-l are de serie.
Interioarele sunt gretoase la amandoua si denota un plastic ieftin si prost finisat. Plus ca la Logan scrumiera e o obtiune.....iar la Accent scaunele ofera si un supart lateral acceptabil.
Ca tren de rulare Logan topaie un pic pe curbele stranse, Accent fiind mai precis dar oricum nu sunt masini de superviraje. Frane...nu mai zic nimic...deja ati spus voi ca sunteti nemultumiti. Aspect...aici parerile sunt impartite...mie imi plac turismele cu alura de turisme nu de duba sau autobuz. La ce caroserie inalta are loganul cred ca daca inginerii se chinuiau un pic gaseau si locuri in picioare. Calandrul fata e dragutel, insa spatele e de toata prastia...parerea mea... In general innebuniti dupa design-ul Loganului sunt cei care l-au cumparat. Motorizare: Logan propune un 1,4 8 v 75 cp, si 1,6 8 v 90 CP la versiunea mai ieftina insa Accentul vine cu un 1,4 95 CP care este superior celor de la Logan, avand forta celui de 1,6 dar la cosumul celui de 1,4. Mai exista si un 1,6 16v care il impacheteaza pe ce de 1,6 16v de la Logan. In versiunea Diesel 1,5 CRDI de la Acccent se misca clar mai bine decat cel de la Logan de aceeasi capacitate.
Comparativul l-am facut personal cu masinile unor amici (desigur nu in aceeasi zi) si am ajuns la aceasta concluzie.
bravo lor!
Este foarte bine ca exista Logan. Asta arata ca piata "low-cost" este luata in considerare si de alti fabricanti. Din pacate, totul se reduce la TCO (totalitatea costurilor de operare): degeaba dai 10000E pe o masina pt care incepi sa cauti piese de schimb dupa 2 ani iar preturile la ele sunt ridicate si valoare de revanzare este scazuta. Mai bine una putin mai scumpa 12000-13000E cu valoare de ravanzare mare si care incepe sa pice dupa 5 ani. Cand face 3,5-4 ani o vinzi;)
o sa va raspundetzi singuri cat de bun e, dar in momentul cand va vetzi cumpara o masina
bafta tuturor!
Hai sa fim seriosi : cine cumpara logan?
va spun io : - aia care si-au dat dacia veche de peste 12 ani pe post de avans = 65%
- aia care aveau 5000 euro si vroiau "masina" si in rate = 25%
- aia care au zis ca loganu e o masina romaneasca tare de tot = 8%
- restu de 2% au luat logan din greseala
Ideea e ca loganu nu mai e masina aia de 5000 de euro, ci e o masina destul de scumpa la cat poate sa ofere, iar la 12000 euro prefer sa mai pun 2000 si sa-mi iau Octavia 2, sincer...
Sa mearga Loganul cat a mers si dacia veche!
Bafta si fiti respectousi, denota inteligenta.
In primul rand doresc sa va atrag atentia asupra faptului ca - deocamdata - loganul nu are concurent. Dupa ce veti citi obiectivele pentru care a fost creat logan, putem sa mai discutam. Degeaba comparam Loganul cu Audi, VW, Hyundai. E ca si cum ai compara un pekinez cu un dog german. Fiecare are alt rol. Pot sa va spun, ca sunt capitole unde Loganul este mult deasupra masinilor laudate de voi. De ex. masina este facuta pentru drumurile noastre, cu telescoape moi. La niste gropi pe care loganul nici nu le observa, am avut ocazia sa-l trec cu alte masini mazda, skoda, vw, nissan primera ultimul model, si tin sa va mentionez, ca masinile straine, in comparatie cu loganul, s-au comportat ca niste carute. In concluzie, telescoapele moi la logan, reduc din stabilitatea masinii, insa au alt rol. Degeaba iti ei un Audi A3 ( masina mea de serviciu ), care costa cam de 3 ori cat un logan, daca tot in gropile din tara umblii. Pe sectiune mica de drum bun, merge excelent, insa, in rest, de preferat loganul, care este facut pentru drumurile astea.
Legat de Fabia, al nostru are cca. 50.000 de km, si inca nu a avut absolut nici o problema, in afara faptului, ca la 2 zile dupa ce l-am adus de la dealer, nu a mai pornit deloc :)
Oricum am privit, situatia este simpla, daca nu ai bani, iti ei masina ieftina. Cea mai ieftina este matizul, dupa care vna logan. Dupa parerea mea Loganul e muuult peste matiz, din toate punctele de vedere, deci este de preferat un logan. In rest, toate celelalte masini straine, noi, incep pe la 10.000 euro. In alta ordine de idei, daca ai bani cu caruta, dau vrei sa iesi in evidenta datorita masinii, iti cumperi un audi sau bmw si stai in chirie :))
Terminati mai cu aceste comparatii ridicole. Oricum am privi, daca nu prea ai bani, mai bine iti cumperi un logan nou, decat orice masina second, cu 100.000 de km.
Bafta si drive safe :)
eu am Megane Sedan 2006, 21.000km in bord. In afara de revizii care costa o groaza, niste maruntisuri (gen: cadrane bord ce nu se aprind) masina e super. Finul meu are un Logan - aceleasi cuvinte de lauda!
Asa ca, Loganul e un succes, cu toate micile probleme, dar si Hyundaiul Accent e o varianta buna pe low-cost (are dieseul un cuplu super). Dar voi astia fan Ford: GET LOST, aruncati-va flocusul in... si impuscati-va: aia e carutza, ca finisaje mai ales!
de Ania (12.05.2007, 11:31)
Asa e Ania, numai ca multi nu au prea mult discernamant si orgoliu in floare, sau nu reusesc sa-si imagineze ce spune celalt...asta e.. traim in Romania :)
Ce e asa complicat? Cine are un buget de 7-8000E si a muncit pt banii aia si pe deasupra vrea sa stea linistit 3 ani cu o maisna fara sa mai bage bani in fundu' ei isi va lua Logan. AAAA daca vrei masina de curse iti iei linistit un BMW seria 3 si la 6000 si alergi cu ea de pornesc toate alarmele din cartier si impresionezi toti copii complexati ce viseaza la un falnic BMW. In fine, nu inteleg de ce ziceti voi ca "daca ai avea 12.000 ti-ai luat Logan?" Pai tre sa fii un pic prost sa iti iei Logan daca ai 12.000 sincer. Masina asta se merita pana la 7500 si gata. Ce vreti frate de la ea? Sa zburati cu ea? Sa depasiti Audi-uri sa aveti consumuri ai mici de 5? Pe ce lume traiti? E o maisn anormala si atat. Vrei sa fii smecher, simplu, iti iei un SH birjarit de cine mai stie cati si te rogi la Dumnezeu ca de cate ori pleci cu ea din oras sa nu iti cada ceva ca acolo o ingropi. Eu am Logan si nu mi-e rusine, am muncit ca sa adun banii astia si inaitne am avut un Matiz (ca sa vezi masina Coreeana). Fiabile rau masinile coreene, cati munti a vazut matizul meu numai cine l-a cunoscut site si totusi nu am schimbat nimik la el. Am trecut pe Logan pentru suspensii si sincer design. De ce tipati toti ca "vaai ce urat e, ce spate hidos are , e ca un dulap". Stiti cum arata Seat Toledo? Ia aruncati o privire si stupoare...vai acelasi fund mare si gol....si ce? ce atata drama pentru asta? Am condus 2000km Accentul unui prieten motorizare pe benzina din pacate. Mi-as fi dorit sa vad cum merge disel-ul. Ce pot sa va spun e ca foarte silentios si atat, mi-a dat impresia de matiz inuntru si un pic de claustrofobie ca sa nu mai vorbim ca e clar, am si eu pasarelele mele, e masina de femeie Accentul :)...dragalash, dragut. Fiecare face ce ii tuna cu banii pe care ii are si daca era Accent nou la mai putin de 12.000E era o poezie dar asa e o diferenta de 4000E intre Logan disel si Accent disel. Nu contest ca nu st si diferente tehnologice dar pt cine are 8000E insemana sa mai scoata din buzunar din pamant din piatra seaca inca 50% din suma de bani pe care a adunat-o si e mult.
Sa va bucurati de masinile pe care le aveti si care aveti LOgan mergeti frate cu ele si cu 150 ca nu se strica si nici nu zboara de pe sosea ca m-am saturat sa va depasesc :)
ce masina de 1.6l cu portbagaj de 500l pot sa cumpar cu 10 000 euro?
Albea, clio symbol? si oricum sa arate si acceptabil.... exclus fiat albea si clio....
prea multe comentarii "" de experti pe tema asta""..
de phradamon (14.05.2007, 17:12)
toti vorbesc de concuretii logan-ului... hmmm as vrea sa stiu si eu care sunt aia....
ce masina de 1.6l cu portbagaj de 500l pot sa cumpar cu 10 000 euro?
Albea, clio symbol? si oricum sa arate si acceptabil.... exclus fiat albea si clio....
prea multe comentarii "" de experti pe tema asta""..
Foarte mare dreptate ai :) cine naiba concureaza cu dacia alias renault romanesc ? :)) sa fim seriosi....si apropo de "exclus fiat albea si clio" fiatu producea masini calumean cand noi cumapram de la renault.. deci fiatu e mai masina ca dacia asa ca nu va mai dati cu capu de pereti care e mai tare ca , care :) DACIA nu e masina ! :)o Zi buna.;)
Asa se vede clar capacitatea celor ce conduc Focus. :):):)
"Nu sunteti patrioti cum dracu sa nu rida strainul daca de footem intre noi ROMAINII"
Patriotismul pote denatura in discriminare oarba pt cei multi si naivi. Mai ales ca Logan nu este masina romaneasca ci franceza. Romani nu sunt capabili sa faca o bicicleta, motoreta, motocicleta, etc ....
"Cine are un buget de 7-8000E si a muncit pt banii aia si pe deasupra vrea sa stea linistit 3 ani cu o maisna fara sa mai bage bani in fundu' ei isi va lua Logan."
ABSURD. Am luat MBZ 300 pe motorina cu 3000 si merge ca vantul.