Hyundai N, divizia de performanță a constructorului asiatic, a lansat până în prezent două modele derivate din modele deja existente, i30 N și Veloster N.
Pe măsură ce brandul câștigă notorietate, sud-coreenii se gândesc însă inclusiv la lansarea unui model de sine stătător, iar principalul candidat pentru a primi acest tratament este un concept pentru hot hatch cu motor amplasat central.
Conceptul Racing Midship a fost prezentat inițial în 2014 și a primit deja două îmbunătățiri, iar oficialii Hyunai N au admis că analizează varianta de a-l transforma în model de serie. "Da, lucrăm la asta, la proiectul Racing Midship, care a primit deja trei versiuni. Încă lucrăm la aceste mașini și încercăm diverse lucruri. Poate că într-o zi vom avea o astfel de mașină. Nu am luat încă o decizie, dar s-ar putea întâmpla", a declarat Albert Biermann, șeful Hyundai N.
Prima versiune a conceptului a fost cunoscută drept RM14 și a avut la baza vechiul Veloster, fiind echipată cu un sistem de propulsie de 295 de cai putere, pentru ca a treia versiune din 2016 să beneficieze de o nouă platformă și de un motor T-DGI de 2.0 litri și 300 de cai putere.
De altfel, pe internet au apărut anterior o serie de fotografii spion cu ceea ce pare a fi o versiune de serie camuflată a lui RM16 în faza de teste.
Până la lansarea modelului de serie, Hyundai încearcă să-și obișnuiască clienții obișnuiți cu ideea că produce și mașini de performanță.
"Suntem abia la început. Rețeaua noastră de vânzări nu este obișnuită cu mașinile de performanță și avem nevoie de timp. Nu este potrivit să lansăm multe mașini prea repede", a adăugat Biermann.Via Motor1
si imi vine in mine renault 5 GT maxi turbo si clio V6