Cei de la Hyundai se aşteaptă la vânzări de aproape 500.000 unităţi pe piaţa din Europa în 2013, dar cota de piaţă dorită va fi atinsă abia în 2016.
Cota de piaţă a mărcii Hyundai în europa anului 2012 este estimată la 3.5 procente, iar aşteptările pentru 2013 sunt de o creştere de 0.1 sau 0.2 procente. Cei de la Hyundai nu sunt singurii care sunt în această situaţie, constructori precum Opel, Peugeot, Citroen şi Fiat anunţând rezultate mai slabe pe anumite pieţe europene puternice, cum ar fi Italia, pe fondul atingerii celui mai scăzut nivel al cererii de automobile noi din ultimele decenii.Potrivit datelor ACEA, cota de piaţă a Hyundai în UE şi în ţările EFTA a crescut de la 2.9 la 3.4 procente în primele opt luni ale anului curent. În aceeaşi perioadă, Hyundai a vândut 291.276 automobile pe respectivele pieţe, depăşind cu 10% rezultatul din aceeaşi perioadă a anului trecut. Allan Rushforth a anunţat că Hyundai va realiza o nouă strategie de marcă pentru următorii ani, care va fi prezentată la jumătatea lunii octombrie a anului curent.
Via AutomotiveNews (înreg.)
Comentarii (4)