Esential
126 | CP dezvolta cel mai puternic motor din gama lui i20 cu trei portiere, unitatea pe benzina de 1.6 litri. |
126 | CP dezvolta cel mai puternic motor din gama lui i20 cu trei portiere, unitatea pe benzina de 1.6 litri. |
Hyundai a prezentat astazi primele informatii si trei fotografii cu versiunea in trei portiere a lui i20. Modelul de clasa mica a constructorului coreean, care inca nu a fost lansat in Romania, primeste astfel o noua varianta, desenata de centrul de design Hyundai din Russelsheim (Germania).
Versiunea cu trei usi a lui i20 masoara 3.94 metri in lungime, 1.71 metri in latime si 149 metri in inaltime, interiorul fiind conceput pentru a putea gazdui patru persoane. Unul dintre cele mai interesante elemente legate de dotarile lui i20 cu trei usi este reprezentat de cele sase airbaguri incluse in versiunea de serie si de sistemul audio MP3 cu USB.
Motoarele de care va dispune i20 cu trei portiere sunt identice cu cele ale versiunii cu cinci usi: 1.2 litri/78 CP, 1.4 litri/100 CP si 1.6 litri/126 CP pe benzina, respectiv 1.6 turbodiesel common-rail de 115 CP.
Noul model va fi prezentat in premiera mondiala la Geneva, urmand ca debutul pe pietele europene sa aiba loc in toamna acestui an.
via | MA
Da, este adevarat ca - in general - asiaticii copiaza. Asa au inceput si japonezii, si coreenii, iar chinezii inca fac acest lucru pe scara larga. Dar acest lucru s-a schimbat radical in ultimii 10-15 ani. Pentru cultura ta generala, ar trebui sa stii ca recent-deschisa fabrica KIA/Hyundai de la Zilina (Slovacia) este un model de eficienta pentru toti producatorii cu traditie din Europa.
Iar in ceea ce priveste design-ul noului i20, cred ca ar trebui sa te uiti si la celelalte modele - i10 si i30 - ca sa-ti dai seama ca linia acestuia se inscrie in gama Hyundai. Asta inseamna ca toata Gama e copiata dupa Opel ??? Mie nu mi se pare...