Hyundai se pregătește de prezentarea variantei de performanță a lui i30. Potrivit primelor informații, exponatul va fi prezentat la Salonul Auto de la Frankfurt cu titulatura de concept. Australienii de la GoAuto au obținut primele informații despre noua variantă a lui i30, care se presupune că va fi echipată cu un motor 2.0 turbo de 300 CP și va beneficia de tracțiune integrală. Coreenii de la Hyundai vor prezenta conceptul unui i30 de performanță pentru a evalua reacția publicului pe piețele importante din Europa înainte de a-l aproba pentru intrarea în producție. Având în vedere faptul că modelul i30 are deja trei ani de la debutul pe piață și a primit recent o restilizare, unele voci anunță posibilitatea lansării unei variante de performanță abia pentru următoarea generație.
Hyundai construieşte la Nurburgring un centru de testare a modelelor sale
În orice caz, exponatul pregătit de Hyundai pentru Salonul Auto de la Frankfurt din toamna anului curent este așteptat să fie diferit de variantele standard ale lui i30.
Diferența majoră dintre un i30 obișnuit și modelul pregătit de divizia N a mărcii va fi prezența sistemului de tracțiune integrală. Pe lângă acesta, exponatul pregătit pentru Frankfurt va avea un sistem de frânare mai performant, o gardă la sol redusă, un kit estetic exterior și jante mai mari.Hyundai i30 facelift debutează alături de o motorizare 1.6 turbo de 186 CP
Cea mai performantă variantă a lui Hyundai i30 a debutat odată cu restilizarea gamei și este echipată cu o motorizare turbo de 1.6 litri și 186 CP. Varianta 1.6 turbo a lui i30 accelerează de la 0 la 100 km/h în opt secunde, ceea ce o face cu 0.3 secunde mai lentă decât sora sa de la Kia. Viteza maximă a compactei de la Hyundai este de 219 km/h, cu 11 km/h mai mică decât cea a lui Cee'd GT. La momentul lansării, cei de la Hyundai nu au profitat de prezenţa lor în campionatul mondial de raliuri pentru a denumi cu sufixul "N" versiunea sportivă a lui i30. Această decizie a fost motivată de faptul că modelul nu este suficient de perfomant pentru a reprezenta divizia de performanţă N, înfiinţată la scurtă vreme de la anunţul întoarcerii în WRC.Via GoAuto.au | KoreanCarBlog
Uite aici Test Drive in Romana ( ca engleza mi-e ca nu intelegi, si nici rusa ) , cu Hyundai Genesis entry-level, sa vzi dotari de top si tehnologii de inalta clasa.
https://www.youtube.com/watch?v=_wA9zq6dtQ0
Nici inginerii Hyundai probabil nu stiu aceste date pe care ni le furnizati dumneavoastra domnule Ivanoff. Cand comentezi pe un site e foarte simplu, apreciezi aceasta marca, iti place spuneti parerea fara a umbla cu astfel de "cacealmale torsionale". Respect opinia fiecaruia,dar asta nu inseamna ca nu pot sa gandesc diferit si sa comentez la acest subiect.